Czy może ktoś podać lub wymyślić ćwiczenie na UKIERUNKOWANIE NA PROCES?

1. Data: 2010-06-27 18:08:54

Temat: Czy może ktoś podać lub wymyślić ćwiczenie na UKIERUNKOWANIE NA PROCES?
Od: "Tom J." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Grupowicze,
często zdarza mi się myśleć o celu zamiast o czerpaniu przyjemnosci z
tego, jak go osiagam. Wydaje mi sie, ze mozna by wymyslic jakies
proste, powtarzalne czynnosci symbolizujace proces i cel. W ten sposob
poprzez powtarzanie mozna by uzyskac wiekszy wglad w ten problem i
nauczyc sie byc w procesie. Co sadzicie?

2. Data: 2010-06-28 06:27:58

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 20:08, "Tom J." <g...@g...com> wrote:
> Grupowicze,
> często zdarza mi się myśleć o celu zamiast o czerpaniu przyjemnosci z
> tego, jak go osiagam.

No interesujące..

3. Data: 2010-07-01 11:47:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom J." <g...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]
________

Sądzimy (my Vilary), że to bardzo ciekawe.

Ale chyba wgląd w proces jest (niestety) funkcją czasu. Po prostu nie zawsze
mamy czas, żeby dokładnie przyjrzeć się samemu procesowi.

Medytacje (rozumiane tu, jako spokojny czas na wejrzenie w siebie) (transy
NLP)?
Inne techniki NLP (kotwice)?

MK

4. Data: 2010-07-01 11:53:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Jul 2010 13:47:59 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> mamy czas, żeby dokładnie przyjrzeć się samemu procesowi.
>
> Medytacje (rozumiane tu, jako spokojny czas na wejrzenie w siebie) (transy

Bardziej mi się pytanie ze zwykłą, prostą, skuteczną (sprawdziłam na sobie)
wizualizacją kojarzy, niż z kotwicą.

5. Data: 2010-07-01 12:00:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> Bardziej mi się pytanie ze zwykłą, prostą, skuteczną (sprawdziłam na
> sobie)
> wizualizacją kojarzy, niż z kotwicą.

Znaczy, możliwości jest wiele...
I dobrze