Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?

31. Data: 2007-08-18 19:07:48

Temat: Re: Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> "u dawnych Słowian: miejsce w głębi puszczy związane z kultem bóstwa,
> odbywaniem narad lub uważane za siedzibę złych duchów"
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=uroczysko&sourceid=Mo
zilla-search&od=0

Chyba najblizej bedzie lair.

> Ostańców (takich samotnych skałek) i jaskiń pewnie tam nie ma. Ale
> niemniej może to być uroczysko. Bez złych duchów.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Nie ma jaskin, ani skalek, ale jest "sklep" z kamieniami, gdzie moge
kupic piekne bazaltowe ostance i ustawic kilka, zeby udawaly. Naprawde
piekne sa te kolumny bazaltowe i nie takie drogie, ale za to transport i
ustawienie na miejscu kosztuja tyle, ze moge se pomarzyc. Ale chcialabym
miec jakis wielki kamulec, jak kotwice, przy wjezdzie.

MB

32. Data: 2007-08-18 19:18:40

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13ceegh49mm5293@corp.supernews.com...

> [...]
> [...] Co oznacza szata ostancowo-jaskiniowa? obawiam sie, ze takiej szaty

Sszata ostancowo-jaskiniowa to zjawiska krasowe wystepujace w danym terenie.
Ostance to skalki wapienne lub piaskowcowe w ktorych woda powymywala groty.
Uroczysko to skrót myślowy od uroczego terenu i takich widoków.
Pozdrawiam - Jagoda

33. Data: 2007-08-18 19:37:05

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> [...]
> Ostance to skalki wapienne lub piaskowcowe w ktorych woda powymywala groty.
> Uroczysko to skrót myślowy od uroczego terenu i takich widoków.

Dla mnie uroczysko to jakby Sienkiewiczem wieje, cos z Azja i jego
wiedzma (nie pomne imienia), jakies takie zakopane miejsce na koncu
swiata. I tego szukam.

MB

34. Data: 2007-08-18 20:00:38

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie uroczysko to jakby Sienkiewiczem wieje, cos z Azja i jego
> wiedzma (nie pomne imienia), jakies takie zakopane miejsce na koncu
> swiata. I tego szukam.
>
> MB

Horpyna mieszkała w Czarcim Jarze.

Pozdrawiam Lilka

35. Data: 2007-08-18 20:29:14

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> Horpyna mieszkała w Czarcim Jarze.
>
> Pozdrawiam Lilka

Dzieki, no wlasnie, Horpyna, no i nie Azja, tylko Bohun, juz pamietam. I
Rzedzian ja zastrzelil poswiecona kula, gdy z Zagloba odbijali Helene.
100 lat minelo od ostatniego czytania Trylogii, moze znow tej zimy...

Moje nowe urocze urzekajace uroczysko. Fajnie.
MB

36. Data: 2007-08-19 20:23:26

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13celkskv5mgt89@corp.supernews.com...

> Moje nowe urocze urzekajace uroczysko. Fajnie.
> MB

Już to widzę oczyma wyobraźni :-)
Jeśli dla obcych zrobiłaś takie cudo (linie papilarne mam cały czas na
pulpicie),
to dla siebie ... wyobrażam sobie co to będzie.

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

37. Data: 2007-08-20 12:44:10

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Nie może być inaczej, bo kto zrobiłby dokumentację ze spotkania :-)
>
> Pozdrawiam cieplutko - Jagoda

Ja jeszcze poproszę Ewę Sz. na żywo :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Oddam sosenki do przesadzenia nawet w dużej liczbie
Widdringtonia - help
Pokochać ogród.
WYSZEDLEM...
uszkodzona folia w oczku