Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?

21. Data: 2007-08-17 20:18:46

Temat: Re: Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
[...]
> Jedna dzialka jest zupelnie plaska, i ma strumien wzdluz jednego boku.
[...]

Tia, znalazłem sobie kiedyś taką działkę z czterema strumieniami w
okolicach Zakopanego ale cena taka, że pożal się Boże.
Podejżewam, że w Twojej okolicy kupiłbym za te same pieniądze coś 10 x
większego.
:-(
pozdr. Jerzy

22. Data: 2007-08-17 20:51:41

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> [...]
> okolicach Zakopanego ale cena taka, że pożal się Boże.
> Podejżewam, że w Twojej okolicy kupiłbym za te same pieniądze coś 10 x

U nas srednia cena za jeden akr, tzn. 4356 m kwadratowych, wynosi $115
tysiecy. Moim zdaniem jest to bardzo drogo. Ale u nas jest drogo, bo
mamy mikroklimat i jestesmy stosunkowo blisko do Seattle. W innych
malych miasteczkach, np. w Stanie Illinois, mozna kupic akr za 5-10 tys.
Te dzialki nie maja nic, ani wody, ani szamba, ani elektrycznosci. Za
doprowadzenie ich do dzialki placi sie osobno, zwykle okolo 25-30
tysiecy za te trzy uslugi. No i potem dom, ale to juz osobna sprawa.
Mozna wybudowac bardzo tani dom, ale trudno go bedzie potem sprzedac. A
taki, zeby byl na lepszym poziomie i zeby za 10 lat wygladal porzadnie,
kosztuje okolo $1500 za metr kwadratowy, za dom gotowy do uzytku z
wszystkimi urzadzeniami, podlogami, szafkami, itp. Metrazu garazu sie
nie liczy, tylko metraz mieszkalny - garaz jest jakby za darmo,
oczywiscie jest on po prostu wliczony w srednia za metr. Przypuszczam,
ze W Polsce ciagle jeszcze jest taniej, choc obserwuje ceny mieszkan na
Starowce w Gdansku i trudno mi uwierzyc, ze ludzie placa takie ceny.

MB

23. Data: 2007-08-17 21:10:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam,
> ze W Polsce ciagle jeszcze jest taniej,

Chyba trochę taniej, ale w stosunku do zarobków nie jest zbyt wesoło.
W moim miaseczku działki budowlane są już po 11tys za ar, czyli 100m kw.
Wczoraj rozmawiałem u lekarza z kobietą, zarabia w akordzie przy szyciu
portek 800 zł na miesiąc, więc trudno porównać gdzie taniej, gdzie drożej.
Pozdrawiam.Mirzan

24. Data: 2007-08-17 22:45:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> portek 800 zł na miesiąc, więc trudno porównać gdzie taniej, gdzie drożej.

Ja staram sie nie porownywac, zyje gdzie zyje, i pracuje tam, gdzie
zyje, wiec tylko ta rzeczywistosc jest dla mnie namacalna, ale lapie sie
czasami za glowe, gdy zdam sobie sprawe, ze duza czesc ludzi w Polsce
zyje na glodowych stawkach, i nie wiem, jak daja sobie rade, ale jakos
daja, no bo nie umieraja chyba z glodu?

MB

25. Data: 2007-08-18 02:07:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> nie liczy, tylko metraz mieszkalny - garaz jest jakby za darmo,
> oczywiscie jest on po prostu wliczony w srednia za metr.

W Indianie jest ze 2 razy taniej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2007-08-18 04:59:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> W Indianie jest ze 2 razy taniej.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

moze sie przeprowadze. indiana podoba mi sie, ale sa tam komary. Ja
szukam miejsc bez komarow.
MB

27. Data: 2007-08-18 05:41:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> moze sie przeprowadze. indiana podoba mi sie, ale sa tam komary. Ja
> szukam miejsc bez komarow.
> MB

Nadmorskie, z silnymi wiatrami.

28. Data: 2007-08-18 18:10:03

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:13cbdgihn8rgc6f@corp.supernews.com...

> [...]
> na sama mysl o roslinach, ale jeszcze nie projektuje ogrodu, bo nie wiemy
> na 100% ktory kawalek ziemi uda nam sie kupic po sprzedaniu farmy. Mamy
> namierzone pare miejsc, z fantastycznym widokiem na gory (Olympics -
> lacuch ze szczytami dochodzacymi do 4.5 tys metrow.)
>
> Jedna dzialka jest zupelnie plaska, i ma strumien wzdluz jednego boku.
> Druga dzialka jest pofalowana, z najwyzszym punktem pod budowe. Itd.
> Kiedys w koncu pertraktacje sie skoncza i wtedy zaprojektuje moj nowy
> ogrod. A do tego czasu podlewam, podlewam.

A to co innego. Zamieniasz farme na uroczysko i ciekawsza okolice.
Bede kibicowac w Twoich poczynaniach i zycze
by to co upragnione bylo Ci spelnione .

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

29. Data: 2007-08-18 18:27:26

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> A to co innego. Zamieniasz farme na uroczysko i ciekawsza okolice.
> Bede kibicowac w Twoich poczynaniach i zycze
> by to co upragnione bylo Ci spelnione .
>
> Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

Uroczysko! wspaniala nazwa. I tak juz bede o moim nowym miejscu myslec.
Tylko jak ja to teraz przetlumacze mojemu Amerykaninowi? czy nazwa
pochodzi od duchow?

wikipedia podaje:

Uroczysko - teren [...]. Zwykle ciekawie ukształtowany geograficznie i
porośnięty drzewostanem oraz szatą roślinną i szatą ostańcowo-jaskiniową
[...]

Co oznacza szata ostancowo-jaskiniowa? obawiam sie, ze takiej szaty tu
nie znajde :)

MB

30. Data: 2007-08-18 18:58:29

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Uroczysko! wspaniala nazwa. I tak juz bede o moim nowym miejscu myslec.
> Tylko jak ja to teraz przetlumacze mojemu Amerykaninowi? czy nazwa
> pochodzi od duchow?

"u dawnych Słowian: miejsce w głębi puszczy związane z kultem bóstwa,
odbywaniem narad lub uważane za siedzibę złych duchów"
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=uroczysko&sourceid=Mo
zilla-search&od=0

> Co oznacza szata ostancowo-jaskiniowa? obawiam sie, ze takiej szaty tu
> nie znajde :)

Ostańców (takich samotnych skałek) i jaskiń pewnie tam nie ma. Ale
niemniej może to być uroczysko. Bez złych duchów.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Oddam sosenki do przesadzenia nawet w dużej liczbie
Widdringtonia - help
Pokochać ogród.
WYSZEDLEM...
uszkodzona folia w oczku