Czy mozna uratowac dature?

1. Data: 2001-07-19 06:27:26

Temat: Czy mozna uratowac dature?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Burza przewrocila mi donice z datura i niestety przy okazji nadlamala
sie jedna z galazek. Przywiazalam ja do rosliny matecznej - zalozylam
"opatrunek usztywniajacy", ale nie wiem, czy jest szansa,
ze to sie jakos zrosnie, bo na razie liscie zaczynaja wiednac.
Moze lepiej odciac ta galaz i probowac ja ukorzenic, czy mozna
to zrobic z taka wieksza galezia?

Pozdrawiam
Lilla

2. Data: 2001-07-24 04:53:48

Temat: Re: Czy mozna uratowac dature?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie jedna z galazek. Przywiazalam ja do rosliny matecznej - zalozylam
> "opatrunek usztywniajacy", ale nie wiem, czy jest szansa,

Myślę, że niema takiej potrzeby. Datury szybko rosną. Wkrótce nadrobią (przy
właściwej pielęgnacji) stratę.

> Moze lepiej odciac ta galaz i probowac ja ukorzenic, czy mozna
> to zrobic z taka wieksza galezia?

Lepiej podzielić na niewielkie sadzonki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to
"Prawdziwa mądrość nic nie traci

3. Data: 2001-07-24 06:28:20

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:

> Myślę, że niema takiej potrzeby. Datury szybko rosną. Wkrótce nadrobią (przy
> właściwej pielęgnacji) stratę.

Ta nadlamana galaz juz zostala odcieta. Raczej nie bylo szans,
aby mogla ozyc przy roslinie matecznej.

> Lepiej podzielić na niewielkie sadzonki.

Tak tez zrobilam :)

Pozdrawiam
Lilla

pomidory