Czy na tej grupie są idioci?

1. Data: 2003-04-09 20:45:56

Temat: Czy na tej grupie są idioci?
Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy na tej grupie są idioci, że tak powiem........
wszystko, dosłownie wszystko cokolwiek się powie
zostaje przeinaczone, skompromitowane,
zniekształconbe, oplute.....................

1. Data: 2003-04-09 20:48:48

Temat: Re: Czy na tej grupie są idioci?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b720li$c8k$1@inews.gazeta.pl>
d.v. (r) napisał(a):

> Czy na tej grupie są idioci, że tak powiem........

Ja jestem idiota.
Co chcesz wiedziec ?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Wiek podboju kosmosu zostal zapoczatkowany przez ludzi radzieckich

1. Data: 2003-04-09 20:53:37

Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu,
użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> po krótkim
namyśle nic nie mówiąc powiedział w wiadomości
X...@1...0.0.1...
> w <news:b720li$c8k$1@inews.gazeta.pl>

powiem........

> Ja jestem idiota.
> Co chcesz wiedziec ?
> --

np. to, co zrobiłeś do tej pory, aby pomóc
potrzenbującym, lub co zamierzasz zrocić - bo
jeśli zamierzasz, to możnaby ci jakoś efektywnie
pomóc - ale pewnie nie stać cie na to, wolisz
pokrzyczec.

1. Data: 2003-04-09 21:03:48

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b72142$d8e$1@inews.gazeta.pl>
d.v. (r) napisał(a):

> to, co zrobiłeś do tej pory, aby pomóc
> potrzenbującym

Schodzilem im z drogi.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Dobra i wydajna praca to szpila w serce swiatowego imperializmu

1. Data: 2003-04-09 21:06:14

Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu,
użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> po krótkim
namyśle nic nie mówiąc powiedział w wiadomości
> [...]

a więc masz już odpowiedź - idę spać - dobranoc!

1. Data: 2003-04-09 21:19:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na tej grupie są idioci,

TEŻ!!!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-04-09 21:50:35

Od: Silvio_Manuel <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d.v. (r) napisał:
> Czy na tej grupie są idioci, że tak powiem........

Ależ oczywiście :)
Etatowym odnajdywaczem idiotów w poskich newsach jest akolita
geniuszyzmu Jerzy Turyński.

Silvio_Manuel

1. Data: 2003-04-10 00:59:03

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Czy na tej grupie są idioci, że tak powiem........
> wszystko, dosłownie wszystko cokolwiek się powie
> zostaje przeinaczone, skompromitowane,
> zniekształconbe, oplute.....................

nope, nic mi o tym nie wiadomo ;D

pozdrowionka
Kasia

1. Data: 2003-04-10 11:30:01

Od: m...@t...pl (asiabert) szukaj wiadomości tego autora

> Czy na tej grupie są idioci, że tak powiem........
> wszystko, dosłownie wszystko cokolwiek się powie
> zostaje przeinaczone, skompromitowane,
> zniekształconbe, oplute.....................

Idioci w potocznym ujęciu być może są.
Natomiast na pewno nie ma idioty - jurodiwego, idioty Dostojewskiego.
A przydałby się.
Kto czytał ten zrozumie - taka piękna postać przez swoją niewinność i
wyzbycie się póz wyzwalająca w ludziach niesamowite rzeczy. Przede wszystkim
zawstydzenie własnym zapętleniem w erystykę, hipokryzję i cynizm.
Kto mógłby być Twoim zdniem kandydatem na grupowego Idiotę?
A może nie ma tu dlań miejsca - zostałby może rozszarpany na strzępy :)
Z resztą książę Myszkin również źle kończy - pewnie taki już los jurodiwych.
a.

1. Data: 2003-04-10 12:29:07

Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu,
użytkownik "asiabert" <m...@t...pl> po krótkim
namyśle nic nie mówiąc powiedział w wiadomości
000601c2ff54$5c00fea0$9bc0add5@Elwira...

> Idioci w potocznym ujęciu być może są.

wyłącznie potocznym, wręcz schematycznym

> [...]
> wyzbycie się póz wyzwalająca w ludziach
niesamowite rzeczy. Przede wszystkim
> zawstydzenie własnym zapętleniem w erystykę,

Niestety, nie czytałem i podejrzewam że nie
rzeczytam - z literaturą piękną jakoś zawsze byłem
na bakier - wolałem bardziej praktyczne rzeczy (w
mojej opinii oczywisscie), no ale mam do tego
prawo.

> Kto mógłby być Twoim zdniem kandydatem na
grupowego Idiotę?

nie ma takiego - myślę że każdy ma jakiegoś
swojego lub kilku swoich.

ANKIETA: Ile lat ma patrycja?
Manipulacja
Zagadka??