Czy obawy są uzasadnione czy to tylko nerwica

1. Data: 2009-11-12 18:53:15

Temat: Czy obawy są uzasadnione czy to tylko nerwica
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakty są takie
1- Mieszkam w małym mieście w domku jednorodzinnym
2-Wczoraj spałem po południu
jak się obudziłem na moim ubraniu zauważyłem małą myszkę bardzo mała ledwo
chodzącą ( mam założoną trutkę na szczury
2- zaraz ją papciem zrzuciłem na zienie i papciem zabiłem
3- boję się że dostane Wściekliznę
4- byłem u swojego doktora w rejonie , wyśmiał się znowu pan przesadza
5- rozmawiałem z moją najlepszą doktorką z osrodka to samo potwierdziła ze mi
się nic nie stanie że nie dostanę ,ze to czysta nerwica
6- zadzwoniłem do szpitala w duzym mieście potraktowali mnie z przymrużeniem oka
7- Pojechałem do szpitala powiatowego na odział zakaźny
znają mnie tam bo ju byłem, kilka razy z tym problemem
znakomita atmosfera mili lekarze
zrobili wywiad spytali sięmnie co i jak
i stwierdzili to samo ze nie trzeba się szczepić że mi się nic nie stanie
że to czysta nerwica
napisali odpowiednie zaświadczenie

Co sądzicie o tym czy lekarze mają racje

W 1991 miałem Żabcie psa na mojego psa napadł piesek żabci nic się nie stało
mnie chyba polizał czy podrapał
co ja przszedłem nerwy , byłem na oddziale
zakaźnym jednak szczepienia nie podjęto
W poradni zdrowia psychicznego do której mam 50 metrów leczę się od 1986 znam
tam otoczenie mam tam znajomych którzy pracuje ,pracuje też moja rodzina i
sąnsiedzi

Prawdziwy dramat przeżyłem w wrześniu 1994 roku
wybrałem się okazją do bielska i pech był ze jechałem z panem który niedawno
adpotował psa facet był z Gdyni
pies jak pies lizał mnie itd ale nie ugryzł
no i zaczeło się chodzenie po lekarzach szukanie tej osoby telefony
oczywiście lekarze powiedzieli że mi się nic nie stanie ,byłem na odziale
zakaźnym itd
narastała nerwica
a zwłaszcza świadomość że choroba jest nieuleczalna
każdy ból gardła skurcze gardła itd zaraz alarmitd
oczywiscie byłem u moich znajomych w szpitalu koło psychiatrycznym
po prostu szok
przez to przez 5 dni leżałem nawet w tym szpitalu
naszpikowany psychotropami
zrobiono mi postępowanie które miało stwierdzić czy jestem chory psychicznie
dano mi duże dawki dawki leków
gdybym nie reagował na te leki to oznaczało by ze choruje na jakąmś chorobę
psychiczną jeśli bym spał cały czas oznaczało by ze to tylko nerwica ,napięcię
nerwowe wyszło drugie cały czas spałem
po 5 dniach wyszedłem do domu
ale objawy senności utrzymywały się dwa tygodnie
miąłem też kilka innych epizodów ale było wiadomo co robić itd
jutro wybieram się do moich znajomych
ogólnie jestem troszkę spokojniejszy ale jak przeczytam w necie że choroba
jest nieuleczalna zaraz ściska mnie w gardle

2. Data: 2009-11-12 19:06:56

Temat: Re: Czy obawy są uzasadnione czy to tylko nerwica
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]
> chodzącą ( mam założoną trutkę na szczury
> 2- zaraz ją papciem zrzuciłem na zienie i papciem zabiłem

A gdzie wrzuciłeś trupa?

3. Data: 2009-11-12 19:36:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" napisał:

> Fakty są takie
> 1- Mieszkam w małym mieście w domku jednorodzinnym
> 2-Wczoraj spałem po południu

Owszem, tylko to wczoraj "było" pierwszego listopada, trollu
(oskarżających mnie o niesłuszne posądzenia zapraszam na
pl.sci.medycyna).

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))
"jesteś zboczonym facetem" (C) anonimowy czytacz

4. Data: 2009-11-12 19:47:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> [...]
> "jesteś zboczonym facetem" (C) anonimowy czytacz
> "0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?" (C) Usia at psst
~~
> "nawiedzone osoby z tej grupy typu Aicha (...) 'szarpiąc się za jaja'"
> (C) Robakks at psp
~~

Ile razy czytam tę Twoją stopkę - to za każdym razem hihotam, aż muszę
obcierać oczy. :)
dzięki :)*
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

5. Data: 2009-11-12 19:49:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~

> Ile razy czytam tę Twoją stopkę - to za każdym razem hihotam, aż muszę
> obcierać oczy. :)
> dzięki :)*

:) Poniekąd sam sobie ją zawdzięczasz, a ja lubię uwieczniać cytaty o
sobie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2009-11-12 20:08:58

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
~~
> jaja'"
~~

> :) Poniekąd sam sobie ją zawdzięczasz, a ja lubię uwieczniać cytaty o
> sobie ;)

> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

W każdym razie błysnęłaś artyzmem scalając dwa w jedno. :-)
Dla mnie jest to tak groteskowe i śmieszne, że skopiowalem
sobie do folderu ulubione. ;)
Edi

7. Data: 2009-11-12 21:10:28

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]
~~
> jaja'"
~~

> :) Poniekąd sam sobie ją zawdzięczasz, a ja lubię uwieczniać cytaty o
> sobie ;)

> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Chichot - z całokształtu.

8. Data: 2009-11-15 20:42:02

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda pisze:
> Fakty są takie
> 1- Mieszkam w małym mieście w domku jednorodzinnym
> 2-Wczoraj spałem po południu

Nie, to nie wszystkie fakty - patrz "Cujo" S.Kinga [zakładam, że dobrze
tam opisał etapy wścieklizny]. A jak koniecznie chcesz się zaszczepić,
to skłam, że pogryzł Ciebie lis/pies w lesie, tylko nie wiem czego się
bardziej boisz - szczepienia czy wścieklizny. ;>

Btw. - gdybym utłukł mysz kapciem, to też bym się poczuł niedobrze, ale
nie ze względu na wściekliznę, ale na walające się wszędzie flaki.

Pozdrawiam
Flyer

don't ever give up!!!
don't ever give up!!!