Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochania się?

41. Data: 2002-12-20 09:09:38

Temat: Re: Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochani
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:22688-1040370832@213.17.138.62...

> Nie pytałem o nic zdrożnego - wyglądało że jesteście mężem
i żoną
> ;-)))

Nie było nam dane, nie wiem, czy wobec tego się cieszyć, czy
żałować:-))))))
Sokrates

42. Data: 2002-12-20 09:21:39

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> i żoną
>
> Nie było nam dane, nie wiem, czy wobec tego się cieszyć, czy
> żałować:-))))))

Nic straconego - życie przed wami ;-))

Qwax

43. Data: 2002-12-20 09:32:40

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> i żoną
>
> Nie było nam dane, nie wiem, czy wobec tego się cieszyć, czy
> żałować:-))))))

Cieszyć!!! Mąż mówi, że zołzunia jestem!!!

I jak dla mnie to EOT!!!
Joanna - która na przyszłość powstrzyma się z żartobliwymi podtekstami
w swoich wypowiedziach, bo efekty przerosły Jej wyobraźnię.

44. Data: 2002-12-20 10:29:36

Temat: Re: Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochania się?
Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgos" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
>

> My oglądamy na laptopie...

No to współczuję, bo można patrzeć tylko pod odpowiednim kątem
;)))))))))))))) bo z boku nic nie widać ;))))))))))

> E...tam. Spróbuj, pooglądaj. To naprawdę wciąga. Też tak myślałam
kiedyś...
> Jak oglądam takie fajne odważne scenki erotyczne (nie zadne tam porno) to
> coś się we mnie wyzwala...

Dobry erotyk potrafi być BARDZO podniecający ;))))))))))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

45. Data: 2002-12-20 16:12:34

Od: "Micho" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry erotyk potrafi być BARDZO podniecający ;))))))))))))))

To może podaj parę tytułów dobrych erotyków?

46. Data: 2002-12-22 14:19:07

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy dajecie się ponosić fantazji i pozwalacie sobie na drobniutkie
> szaleństwa polegające na oglądaniu filmów erotycznych podczas kochania się?

No.. taka fantazja mnie nie interesuje. Chyba zwyczajnie czułabym się jak
zastępcza kobieta - zamiast tej superlaski z tv. Mnie takie rzeczy ranią.

Mirka

Sprecyzowanie seksu po ślubie
no to ja tez nowa
Seks. Przed czy po ślubie?