no to ja tez nowa

1. Data: 2002-12-19 09:44:42

Temat: no to ja tez nowa
Od: "zona alberta" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pewnie juz znudzonych nowosciami :)

czytam grupe od dawna i w zwiazku z nawalem nowych czytelnikow ja rowniez
postanowilam dopisac sie do listy zoltodziobow. Pewnie nic nowego nie
wniose, ale zawsze lepiej sie przedstawic, niz cichaczem podsluchiwac,
prawda?

ewa

2. Data: 2002-12-19 09:55:26

Temat: Re: no to ja tez nowa
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wniose, ale zawsze lepiej sie przedstawic, niz cichaczem

A może "ilość przejdzie w jakość" ;-))

Najważniejsze to odrobinę samoakceptacji i odwagi. Jak ktoś zaczyna
"pewnie nic ze mnie nie będzie..." to zastanawiam się 'po co żyje'. A
powiedz dziewczyno: "Mało wiem, mało przeżyłam ale każdemu pomogę w
ramach możliwości" - będzie przynajmniej wiadomo że chcesz żyć!!!

Potraktuj powyższe z przymrużeniem oka i uśmiechnij się - Witam w
Rodzinie.

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-12-19 10:41:22

Od: Dariusz Zmokly <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

[..]

> [...]
> powiedz dziewczyno: "Mało wiem, mało przeżyłam ale każdemu pomogę w
> ramach możliwości" - będzie przynajmniej wiadomo że chcesz żyć!!!

Bardzo madre.

globi

Seks. Przed czy po ślubie?
Radość