chcę normalności

1. Data: 2002-12-18 14:02:35

Temat: Re: chcę normalności
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@w...pl>
> Czy to jest jeszcze możłiwe do otrzymania?
Tak :-)

> Czy to dziwne, ze młoda (28), wykształcona, pracująca kobieta pragnie
czegoś
> tak normalnego?
Nie :-)

> Czy sa normalni mężczyźni, którzy chcą spokoju, rodziny,miłości i domowego
> ciepła?
Tak :-)

> Spokojnych świąt...
Nawzajem :-)
Asia lakoniczna

2. Data: 2002-12-18 14:03:25

Temat: chcę normalności
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, którzy tu zajrzą...
Chcę normalności... dla mnie to oznacza normalny mężczyzna...(tzn. wolny,
niezależny), jakieś dzieci za czas jakiś i poczucie bezpieczeństwa i
przynależnosci do jakiegoś związku...
Czy to jest jeszcze możłiwe do otrzymania?
Czy to dziwne, ze młoda (28), wykształcona, pracująca kobieta pragnie czegoś
tak normalnego? Że ma dość pogoni za nawet nei wiem czy? Kasą?
Czy sa normalni mężczyźni, którzy chcą spokoju, rodziny,miłości i domowego
ciepła?

Spokojnych świąt...
Lodzia

3. Data: 2002-12-18 14:09:39

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wielkie...
Mam nadzieję,ze sie tak kiedyś stanie... i u mnie...
Uwielbiam tak konkretne odpowiedzi...sa najbardziej przemawiające do mnie...
L.

4. Data: 2002-12-18 14:14:41

Od: "yellow_river" <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak normalnego? Że ma dość pogoni za nawet nei wiem czy? Kasą?
> Czy sa normalni mężczyźni, którzy chcą spokoju, rodziny,miłości i domowego

Zapomniałaś jeszcze dodać oprócz tych skromnych wymagań: opiękny, bogaty, z
domem, inteligentny, dowcipny - anioł. Wiesz co, kup sobie KENA w sklepie z
zabawkami

5. Data: 2002-12-18 14:15:08

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Tak :-)

Nie - trzeba to znaleźć ;-)

> czegoś
> Nie :-)

Tak - nie powinna pragnąć tylko mieć ;-)))

> Tak :-)

Normalni?? Chcą wszyscy (prawie) ale ilu z nich potrafi to wytrzymać?
;-)))

> Nawzajem :-)

Jak najbardziej.

Qwax

6. Data: 2002-12-18 14:15:47

Temat: Re: OT
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki napisał(a):
> Qwax, czepialski ..... no....

Wszak zapowiedział ;-)

Nela :)

7. Data: 2002-12-18 14:17:47

Temat: OT
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Qwax, czepialski ..... no....

:)

K.

8. Data: 2002-12-18 14:21:26

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bo TAKIEJ normalności to też bym chciał - zresztą czy znacie kogoś kto
> by nie chciał (przynajmniej dopóki nie ma).
Znalazłabym parę osób, które są zainteresowane tylko robieniem kasy i karier...
nie wiem tylko po co im to wszystko.

9. Data: 2002-12-18 14:21:50

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
by nie chciał (przynajmniej dopóki nie ma).

Z marzeniami jest podwójny problem: - gdy się nie spełniają i gdy się

Pozdrawiam
Qwax

10. Data: 2002-12-18 14:23:50

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mogłes sobie podarować tak denną odpowiedź.
Może Ty szukasz takiego partnera/partnerki...
Cechy, które wymieniłeś są przemijające... i tak naprawdę nic nei warte..
Lepiej było nic nei pisać..

I co ja mam zrobić?
tak z okazji swiat
witam
[OT ?] nie musisz wierzyc w to, co tu napisane, ale warto chyba przeczytac, prawda?
Nowy pozdrawia grupe :)