Czy papaja szybko rośnie w domu?

1. Data: 2009-01-30 08:12:07

Temat: Czy papaja szybko rośnie w domu?
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Widziałem sadzonki papai w sklepie, mają około 30 cm wysokości.
Czy ktoś się orientuje jak szybko toto rośnie?

Pozdrawiam,
L.

2. Data: 2009-01-30 08:39:12

Temat: Re: Czy papaja szybko rośnie w domu?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Widziałem sadzonki papai w sklepie, mają około 30 cm wysokości.
> Czy ktoś się orientuje jak szybko toto rośnie?

Rośnie szybko.Wysiana wiosną,do jesieni będzie wyższa niż 1m.Aby nasiona szybko
wzeszły,muszą mieć bardzo ciepło.Źle zimuje,traci liście i stoi w doniczce sam
badyl.Jest rozdzielnopłciowa,aby owocowała,potrzebna parka.
mirzan

3. Data: 2009-01-31 21:39:12

Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sam
> badyl.Jest rozdzielnopłciowa,aby owocowała,potrzebna parka.

Witam.
Eee .. widziałem drzewo papajowe było ooogromne ;-)
To nie jest najlepszy pomysł do domu chyba,że to jest wysoki jak hangar
domelek.
Borato

drzewo truskawkowe
Kłopoty z cyklamenami
Czym odgrodzic sie od sasiada na dzialce lesnej ..
NAWADNIANIE
tulipany