Czy powinienem sie zbadac?

1. Data: 2006-10-09 06:47:04

Temat: Czy powinienem sie zbadac?
Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotni wieczor lezalem sobie przed TV. Wykonujac nagly ruch wstalem i w
tym momencie jak by mi wylaczyli baterie. Zwalilem sie bez czucia na
podloge, po 10sekundach bylo juz wszystko OK. Poza bolem obitej glowy nie
czuje zadnych dolegliwosci. Czy powinienem sie zglosci do lekarza? Lecze
sioe na nadcisnienie.

pzdr...

--
-

2. Data: 2006-10-09 07:00:41

Temat: Re: Czy powinienem sie zbadac?
Od: "tom" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszystko OK. Poza
>bolem obitej glowy nie czuje zadnych dolegliwosci. Czy powinienem sie zglosci do

im bardziej gwaltownie wstales tym rzecz bardziej normalna,
na chwile ukrwienie mozgu jest gorsze i sie traci na momencik
czesciowo lub calkowicie przytomnosc,
dziwne, ze wczesniej ci sie to nie zdazylo

Tomek

Szukam ortopedy lub rehabilitanta kregoslupa we Wrocławiu
sakralizacja L5 - jak zapobiegac bolom?
Bezinwazyjna korekcja wad wzroku
łacina, jedno zdanie
biopsja a krzepnięcie krwi