Czy pożyczyć pieniądze?

51. Data: 2003-10-30 08:31:05

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze?
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@W...onet.pl> skrev i meddelandet
news:226b.00000f08.3fa05386@newsgate.onet.pl...

> drugie..... w maju pożyczyłam pewna niemałą kwotę... na 2 tygodnie... do
dzis
> nie widziałam ani przyjaciela ani pieniedzy... gdy w koncu adzwoniłam ja
do
> niego ( stress ogromny, upominać sie o własnee pieniądze) to powiedział
,ze
> nie ma i jak od kogoś pozyczy to mi odda.......czekam..w sądynie będe sie
> bawić...ale już chyba więcej nikomu nie pożyczę.

Bo jak juz sie pozycza w ten sposob, to na weksel!!! Ludzie, wy nadal na
gebe to robicie???

Ania

52. Data: 2003-10-30 09:00:58

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - Kawa, herbata, weksel czy płaszcz??????
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jak juz sie pozycza w ten sposob, to na weksel!!! Ludzie, wy nadal na
> gebe to robicie???

Ta.... Tak robimy. Dla mnie ważniejsi są ludzie niz głupie weksle. Potem się
skarżysz, że nie masz przyjaciół, bo ich w wejściu częstujesz wekslami.
Kawa, herbata, weksel czy płaszcz??????

Stefan

53. Data: 2003-10-30 09:05:18

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bnqi8d$qq9$1@news.onet.pl...

> Bo jak juz sie pozycza w ten sposob, to na weksel!!! Ludzie, wy nadal na
> gebe to robicie???

Pomiędzy "gębą" a wekslem (z którym wiążą się koszty i sporo zachodu, mimo
wszystko) jest jeszcze zwyczajna umowa (nb. według prawa polskiego umowy
ustne są równie ważne).
ER

54. Data: 2003-10-30 09:07:16

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> skrev i meddelandet

> [...]
się
> skarżysz, że nie masz przyjaciół, bo ich w wejściu częstujesz wekslami.

Stefanku-Trollu: prawdziwy przyjaciel ma poczucie odpowiedzialnosci za los
pozyczkodawcy i chetnie zgodzi sie na sformalizowanie pozyczki. Falszywy
przyjaciel oburzy sie na sama propozycje. A najlepiej funkcjonuja banki, zas
przyjazn nie powinna byc mieszana z finansami.

A.

55. Data: 2003-10-30 09:07:59

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> skrev i meddelandet
> Pomiędzy "gębą" a wekslem (z którym wiążą się koszty i sporo zachodu, mimo
> wszystko) jest jeszcze zwyczajna umowa (nb. według prawa polskiego umowy
> ustne są równie ważne).

Tylko wez i udowodnij, jak przyjdzie co do czego.....i nie masz swiadkow...

Ania

56. Data: 2003-10-30 09:35:41

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bnqkdk$3m2$1@news.onet.pl...

> Tylko wez i udowodnij, jak przyjdzie co do czego.....i nie masz
swiadkow...

Jeśli została spisana umowa, to nie widzę problemu (w przypadku ustnej jest
oczywiście znacznie gorzej). A weksel służy głównie do sprawnego odzyskania
ewentualnej należności.
ER

57. Data: 2003-10-30 10:25:32

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - bezdomnym hotel
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

>Poza tym mało o lepszy sposób na stratę przyjaciela jak pożyczyć mu
>pieniądze. (Co innego dać.)

Potwierdzam. Moja mama tak się przejechała na swojej najlepszej
psiapsióle, z którą znała się bardzo blisko od jakichś 25 lat (a ja
przez całe dzieciństwo bawiłam się non-stop z jej dziecięciem)... Teraz
mieszkają w jednym bloku, a "psiapsióła" kryje się po kątach, nie
odpowiada na telefony, nie otwiera drzwi. Podobno popożyczała tak od
wielu ludzi...

Agnieszka (wyleczona z pożyczania)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

58. Data: 2003-10-30 10:58:33

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - Czy ona jest T
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjazn nie powinna byc mieszana z finansami.
>
> A.

Ciekawe... Rozumiem, że jak są mili i bogaci, to przjaciele. Jak chcą
pożyczki, to trole i do banku z nimi. W razie kłopotów przyjaciel jak liczy
na ciebie to się przeliczy, bo ty tych spraw nie wiążesz. Super, tak też
można... TYLKO KTO TU JEST TROLEM?

Współczujący twoim przyjaciołom

Stefanek

59. Data: 2003-10-30 11:00:49

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe... Rozumiem, że jak są mili i bogaci, to przjaciele. Jak chcą
> pożyczki, to trole i do banku z nimi.

Caly twoj problem polega na tym, ze nie rozumiesz nic i zrozumiec nie jestes
w stanie.

A.

60. Data: 2003-10-30 11:02:26

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? WIE ale nie do końca?
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko wez i udowodnij, jak przyjdzie co do czego.....i nie masz
swiadkow...

> Ania

Polecam
http://wiem.onet.pl/wiem/003540.html