Czy przysługuje dodatek pielęgnacyjny?

1. Data: 2003-09-17 16:10:17

Temat: Czy przysługuje dodatek pielęgnacyjny?
Od: "Krystyna" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam męża po dwóch zawałach mózgu. Ruchowo jest sprawny, natomiast mowa jest
niewyraźna i spowolniała. Takie samo jest kojarzenie.
Od czerwca br. jest na emeryturze.
Choruje na jaskrę od 4 lat. Na początku września miał operowane prawe oko,
lewe przewidziane do operacji p. jaskrowej i zaćmy.
Do szpitala klinicznego musi z nim jechać syn lub znajomy, ponieważ miałby
problem z dojazdem pociągiem, a później autobusem (nie widzi numeru). Droga
powrotna jest taka sama. Można oczywiście się dopytać, ale z tym jest
problem, bo nie każdy zrozumie bełkotliwą mowę.
Czy w takim przypadku przysługuje mu dodatek pielęgnacyjny, a jeżeli tak, to
jak się to załatwia?

Pozdrawiam
Krystyna

2. Data: 2003-09-17 16:47:10

Temat: Re: Czy przysługuje dodatek pielęgnacyjny?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem, bo nie każdy zrozumie bełkotliwą mowę.
> Czy w takim przypadku przysługuje mu dodatek pielęgnacyjny, a jeżeli tak,

Napisz do mnie na priv - przeslij wyniki ostatnich badan - glownie ostrosc
wzroku i pole widzenia.

casus
spec. ch. oczu
biegly sadowy