Czy rak/nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?

1. Data: 2001-10-24 19:04:16

Temat: Czy rak/nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy udowodniono, ze rak nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?

2. Data: 2001-10-24 19:20:58

Temat: Re: Czy rak/nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?
Od: "Maciek Zarębski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <d...@p...onet.pl> w pokoju zwierzen wyznal:

> Czy udowodniono, ze rak nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?

Ty chyba sie zaraziles..

--
--[ priv: m...@a...pl | audiozone member ]--
--[ Maciek Zarębski | WTK Crew | GG: 670432 ]--

3. Data: 2001-10-24 19:33:48

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Zarębski napisał:

> "Dariusz" <d...@p...onet.pl> w pokoju zwierzen wyznal:

> Ty chyba sie zaraziles..
Moze ja, moze i ty.
Nastepnym razem odpowiedz merytorycznie.

Czy byly badania z ktorych wynika, ze opiekunowanie chorych na raka nie
choruja czesciej od osob, nie majacych kontaktu z rakiem.
Czy pielegniarki obslugujace chorych na raka nie choruja statystycznie
czesciej od tych
ktore nie maja kontaktu z pacjentami chorymi na raka >?

Oczywiscie jestem przekonany ze rak nie jest zarazliwy.
Ale czy ktos kiedys to potwierdzil badaniami, czy przyjeto taka teze z
lat doswiadczen.
J.

4. Data: 2001-10-24 19:43:07

Od: "Maciek Zarębski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <d...@p...onet.pl> w pokoju zwierzen wyznal:

> Moze ja, moze i ty.

Ja na pewno nie!

> Nastepnym razem odpowiedz merytorycznie.

Nie chce m ii sise...

> Czy byly badania z ktorych wynika, ze opiekunowanie chorych na raka nie
> choruja czesciej od osob, nie majacych kontaktu z rakiem.

Jasnnne

> Czy pielegniarki obslugujace chorych na raka nie choruja statystycznie
> czesciej od tych
> ktore nie maja kontaktu z pacjentami chorymi na raka >?
Tak ale nie na arkrakak

> czywiscie jestem przekonany ze rak nie jest zarazliwy.
> Ale czy ktos kiedys to potwierdzil badaniami, czy przyjeto taka teze z
> lat doswiadczen.

CHuj wie

> J.

maciek

5. Data: 2001-10-24 21:47:44

Od: "Harry Haller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez komentarza.
Myślałem , że takie pytania można znaleźć tylko
na listach amerykańskich.

6. Data: 2001-10-25 10:02:53

Od: "Adas" <p...@m...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Zarębski wrote in message <9r75lt$188t$1@pingwin.acn.pl>...
>Nie chce m ii sise...
>CHuj wie
>maciek

No to ladnie sie przedstawiles przed setkami czytelnikow.
Nie smiecic po grupach.

7. Data: 2001-10-25 12:08:41

Od: "Maciek Zarębski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adas" <p...@m...uci.agh.edu.pl> w pokoju zwierzen wyznal:

> No to ladnie sie przedstawiles przed setkami czytelnikow.
> Nie smiecic po grupach.

Sorry za wczoraj. Troche mi cos odwalilo, tussispect dziala :)

8. Data: 2001-10-25 12:22:58

Od: r...@p...com (Robert Pyzel) szukaj wiadomości tego autora

W <9r7cub$mrv$1@news.tpi.pl> tako rzecze Harry Haller

> Bez komentarza.
>Myślałem , że takie pytania można znaleźć tylko
>na listach amerykańskich.

Zapamiętaj Autora pytania. On jeszcze nieraz Cię zadziwi. Dlatgo dużo
osób, żeby nie osłupieć ze zdziwienia, prewencyjnie umieściło Go w
KillFile :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2001-10-25 12:49:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Oct 2001, Maciek Zarębski wrote:

> "Dariusz" <d...@p...onet.pl> w pokoju zwierzen wyznal:
^^^^^^^

> Ty chyba sie zaraziles..
>
> --[ Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości ]--

badz uroczy dla wrogow ale na listy ww. najlepiej nie odpisuj
Nie wszyscy potrafia ustawiac flitry i maja taka mozliwosc i w zwiazku
z tym skazani sa na wielowatkowe bezprzedmiotowe dyskusje z ww. osoba,
ktorej nick podkreslilem

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

10. Data: 2001-10-25 13:17:00

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał:
(znow nie na temat)

> [...]
Nie wszyscy potrafia ustawiac flitry i maja taka mozliwosc i w zwiazku
z tym skazani sa na wielowatkowe bezprzedmiotowe dyskusje z ww. osoba,

Korekta zlamanej przegrody nosa
Objawy ciąży
Pocące się dłonie - pomocy!!!
Pocące się dłonie - pomocy!!!