Czy są tu wegetarianie stosujący MM?

1. Data: 2003-02-19 09:35:05

Temat: Czy są tu wegetarianie stosujący MM?
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do MM i z pewnością będę miał pytania.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

2. Data: 2003-02-26 11:06:36

Temat: Re: Czy są tu wegetarianie stosujący MM?
Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przymierzam się do MM i z pewnością będę miał pytania.
[...]
no to ja bede Cie wspieral... w zadawaniu pytan :))))

Pozdrawiam,
Deuter

P.S.
W koncu zdecydowalem sie ujawnic i w zwiazku z tym witam wszystkich bardzo
serdecznie.

3. Data: 2003-02-26 11:14:37

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deuter <d...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> no to ja bede Cie wspieral... w zadawaniu pytan :))))

Tylko kto będzie odpowiadał? :-)
Ja teraz przymierzam się do ułozenia tygodniowego menu i w sobote startuje
z MM.

4. Data: 2003-02-26 12:05:49

Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko kto będzie odpowiadał? :-)
> Ja teraz przymierzam się do ułozenia tygodniowego menu i w sobote startuje
> z MM.

Ja ze sniadaniem to jakos sobie daje rade, ale obiad... moja wena tworcza
zdycha gdzies pod plotem. A swoja droga ile mozna jesc ser na sniadanie :)))
(jestem wegetarianinem, nie weganinem). A moze stworzyc odlam MMV :)
Biore sie za studiowanie indeksow glikemicznych. A pozniej... drzyj grupo
:))))

Pozdrawiam,

Deuter
GG 366894

5. Data: 2003-02-26 13:44:46

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ze sniadaniem to jakos sobie daje rade, ale obiad... moja wena
> tworcza zdycha gdzies pod plotem.

:-)

> A swoja droga ile mozna jesc ser na
> sniadanie :))) (jestem wegetarianinem, nie weganinem).

Ja też, lakto-wege, ale produktów mlecznych jem bardzo mało. Na śniadania
to najlepsze chyba będą owoce. Ja przynajmniej tak planuję.

> A moze stworzyc odlam MMV :)

Chyba sam się stworzył. :-)

6. Data: 2003-02-27 12:10:05

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Przymierzam się do MM i z pewnością będę miał pytania.

Powodzenia!;-) Ja jestem semi-wegetarianka i stosuje MM od miesiaca... na pewno
warto sprobowac, ale niektore wege-produkty sa na nie dla MM...
Pozdrawiam, An.

7. Data: 2003-02-27 12:24:08

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> niektore wege-produkty sa na nie dla MM...

Takie życie - albo rybka, albo... akwarium :-)

8. Data: 2003-02-28 15:28:11

Od: "Asiek [Sacagawea]" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva napisał(a):

> Ja też, lakto-wege, ale produktów mlecznych jem bardzo mało. Na śniadania
> to najlepsze chyba będą owoce. Ja przynajmniej tak planuję.

Ja na śniadanie (po różnych podejściach) jadam płatki owsiane na wodzie
z kiełkami lub bakaliami. Polecam. A przy okazji, może ktoś wie, jakie
jest IG fig suszonych?

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu