Czy szkła kontaktowe można zakładać na noc?

1. Data: 2006-04-05 17:06:37

Temat: Czy szkła kontaktowe można zakładać na noc?
Od: " huma" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam czasem jednodniowych szkieł kontaktowych.
Dobrze je znoszę, jednak zakładanie sprawia mi trudność.
Czasem potrzebuję mieć założone rano,
a czas zakładania jest u mnie trudno przewidywalny.
Czy można je założyć wieczorem i nosić następnego dnia kilka godzin krócej?

2. Data: 2006-04-05 17:34:15

Temat: Re: Czy szkła kontaktowe można zakładać na noc?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " huma" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a czas zakładania jest u mnie trudno przewidywalny.
> Czy można je założyć wieczorem i nosić następnego dnia kilka godzin

nie. sa takie do zakladania na noc i dzien, ale w tak brudnej cywilizacji,
jak nasza tez okulisci polecaja, zeby zdejmowac. jak nie posluchalam i
mialam stany zapalne. teraz zawsze zdejmuje, ale dlaczego taka trudnosc
sprawia ci zakladanie? moze pocwicz...ja to juz wkladam nawet bez lustra -
to kwestia wprawy.

3. Data: 2006-04-06 09:10:55

Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " huma"

> Czy można je założyć wieczorem i nosić następnego dnia kilka godzin
krócej?

Jeśli ma to być raz na dwa miesiące to prawdopodonie oko Ci nie wypłynie ale
generalnie odradzam takie eksperymenty. Naucz się zakładać dobrze soczewki,
to nie jest wcale trudne. Nie zajmuje więcej niż minutę.

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

waznosc skierowania