Czy to Mechcia wygrała?

1. Data: 2001-12-11 15:38:07

Temat: Re: Czy to Mechcia wygrała?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
4...@n...onet.pl...
> bardzo podoba, chyba go dzisaj zrobie... Pozdrawiam gratulecyjnie Qd

Ja tysz, ja tysz sie dolaczam. I tutaj dodam z duma, ze Mechcia jest
obywatelka mojego rodzinnego miasta, i Miasto i wszyscy jego mieszkancy sa
Mechci dumni !

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-11 16:14:20

Temat: Re: dzieki
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
wiadomości news:9v4r7v$fbk$1@druid.ceti.com.pl...
> Jeżeli to TA Mechcia to SERDECZNE GRATULACJE od stałej czytelniczki
(grupy,
> nie Super E.) !!!
ciach...
> Cytat za "Super Express":
> Kasia

o jeny! dziekuje. ja nie sadzilam ze ktos sie o tym dowie.
teraz czekam na ksiazke "Wiekla ksiega ziol i przypraw" i oczywiscie nie
omieszkam podzielic sie jakimis ciekawostkami.

Mechcia

hehe "pani mechcia" hehe

1. Data: 2001-12-11 22:11:41

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wypada nic innego jak dołączyc sie do reszty Grupowiczów. Wiec
gratulacje po raz n-ty ;-), chyba załuzone bo przepis faktycznie fajny.

I nie wypada chyba nic innego tylko napisać : tylko tak dalej ... :-)

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-12 08:40:29

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:9v5bco$r9j$1@news.tpi.pl...
:
[...]
: >
[...]

No, no, no .... Moje gratulacje Mechciu. Na grupie "niby" tak "nie
wiem", "nie umiem", a tu popatrz ... ho, ho, ho .... ;o))))

z podziwem
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-12-12 11:17:34

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i ja sie tez dolaczam z gratulacjami ;-))))))

pozdrowionka
Monika

Użytkownik sassanach <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v6198$jqm$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-12 19:38:04

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

>Ja tysz, ja tysz sie dolaczam. I tutaj dodam z duma, ze Mechcia jest
>obywatelka mojego rodzinnego miasta, i Miasto i wszyscy jego mieszkancy sa
>Mechci dumni !

..w Warszawie już strażacy do mnie dzwonili kiedy mają
przemarsz z fanfarami zrobić bo muszą z policją uzgodnić w sprawie
blokady na Nowym Swiecie....

AgataW. ( Pani Mechcia to ma uznanie...)

1. Data: 2001-12-13 00:25:21

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o jeny! dziekuje. ja nie sadzilam ze ktos sie o tym dowie.
> teraz czekam na ksiazke "Wiekla ksiega ziol i przypraw" i oczywiscie nie
> omieszkam podzielic sie jakimis ciekawostkami.

Gratuluję ciepło! :-) No, i czekam na rewelacje z "Wielkiej księgi...".

Kamila Pe. (lekko zazdroszcząca pani Mechci talentów kulinarnych)

1. Data: 2001-12-13 00:30:18

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> a écrit dans le message :
9v8bet$j5u$...@n...tpi.pl...

> ..w Warszawie już strażacy do mnie dzwonili kiedy mają
> przemarsz z fanfarami zrobić bo muszą z policją uzgodnić w sprawie
> blokady na Nowym Swiecie....

ZADNA POLICJA MECHCI NIE DA RADY (kwa, kwa !!!)

Anonimowa Szczecinianka

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-13 06:24:19

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> AgataW <a...@g...com.pl> a écrit dans le message :
> 9v8bet$j5u$...@n...tpi.pl...
>
> ZADNA POLICJA MECHCI NIE DA RADY (kwa, kwa !!!)

> [...]
oj od rana sie usmialam:)

Mechcia

1. Data: 2001-12-13 06:43:26

Temat: Re: Czy to Mechcia wygra?a?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ZADNA POLICJA MECHCI NIE DA RADY (kwa, kwa !!!)
>
>Anonimowa Szczecinianka

alez tochodzi o policje wypucowana i wyglansowana NA CZESC
Mechci.w calym kraju bo mechciamobil ja bedxzie obwozil...

ciocia slynnej mechci (czuje sie honorowa
szczecininaka...szczecinka???)

K.T. - starannie opakowana

Racuchy
Sledz wigilijny