Czy to jest bardzo dziwne...

1. Data: 2000-02-14 21:13:42

Temat: Czy to jest bardzo dziwne...
Od: "sporter" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. ma pytanie na temat tego wlasnie zludzenia. Czy ktos moglby mi
dokladnie przyblizyc ten temat? Jakim ludziom to sie przytrafia? Czy zbyt
czeste przytrafianie tzn. nasilenie np. w ostatnim okresie o czyms swiadczy?
Czy w ogole o czyms swiadczy? Czy osoba, ktora tego doswiadcza ma wyjatkowe
szczescie, a moze pecha? Dzieki i pozdrawiam.

1. Data: 2000-02-15 18:51:30

Temat: Re: Czy to jest bardzo dziwne...
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sporter" wrote:
> Czesc.

no, czesc

>ma pytanie na temat tego wlasnie zludzenia.

ale jakiego zludzenia?

>Czy ktos moglby mi
> dokladnie przyblizyc ten temat?

ale jaki temat?

>Jakim ludziom to sie przytrafia?

ale co????

> [...]
swiadczy?
> Czy w ogole o czyms swiadczy? Czy osoba, ktora tego doswiadcza ma

a o co chodzi
???

mała

1. Data: 2000-02-15 22:00:24

Temat: Re: Czy to jest bardzo dziwne...-deja vu
Od: "sporter" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sporter <w...@f...onet.pl> w artykule
news:ae_p4.13365$Q3.347339@news.tpnet.pl pisze...

1. Data: 2000-02-15 22:16:55

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: ...

>no, czesc

>ale jakiego zludzenia?

>ale jaki temat?

>ale co????

>swiadczy?
>wyjatkowe
>
>a o co chodzi
>???
>

>mała

A już myślałem, że tylko ja nie wiem o co chodziło Sporterowi. Hej, sporter
ujmij temat jaśniej, bo być może chciałeś coś ciekawego powiedzieć - tyle
tylko że nie wiadomo co.
Maleństwo, znów mnie uprzedziłaś :)

Machalas

Naucz się słuchać, okazja czasem puka bardzo cicho,
Cele w życiu
Walentynki, walentynki......la la la
Dzis mi smutno
piękne buśki