Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

81. Data: 2020-06-27 14:02:28

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii ?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 13:00, m...@g...com pisze:

> wciele sie w ciebie, Bog Czyli Ja cie Kocha
> ---
> tylKO bez pederalstwa wujku bo tego Bog nie KOcha ;P
> Jeszcze na ciem zydKOw nasle i KOmpa ci zaszyfrujom ;)
> z tymi plikami co to niby "z milosci do dziatwy" ;P

o kurwa, Ja Bog Jestem Doszczetnie Rozjechany :))))))))))))))))))))))))
ale nagrobka nie dostaniesz, za malo

--
gazebo

82. Data: 2020-06-27 14:09:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

o urwal, Ja Bog Jestem Doszczetnie Rozjechany :))))))))))))))))))))))))
ale nagrobka nie dostaniesz, za malo
---
POpatrz na swoj ekran UWAZNIE! ;P
Jesli nie widzisz zmian tos przepadl ;)
Ale Bog i tak ciem KOcha! ;P

83. Data: 2020-06-27 14:15:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 13:09, m...@g...com pisze:
> ---
> POpatrz na swoj ekran UWAZNIE! ;P
> Jesli nie widzisz zmian tos przepadl ;)

nie widze, widze, nie widze, widzze, o kurwa, przeciez to ty z
niebieskiemi krotkimi nogami, szczyl zgarniety za molestowanie i dlatego
kobieta go rzucila
> Ale Bog i tak ciem KOcha! ;P

Bardzo Siebie Kocham

--
gazebo

84. Data: 2020-06-27 14:23:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> POpatrz na swoj ekran UWAZNIE! ;P
> Jesli nie widzisz zmian tos przepadl ;)

nie widze, widze, nie widze, widzze, o kurwa, przeciez to ja z
niebieskiemi krotkimi nogami, szczyl zgarniety za molestowanie i dlatego
kobieta go rzucila
> Ale Bog i tak ciem KOcha! ;P

Bardzo Siebie nieKOcham
---
I to cala twoja historia?
Bog Ciem KOcha i wsPOlczuje ci takim jakim jestes... ;)
NAPRAWDE! :P

85. Data: 2020-06-27 14:28:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 13:23, m...@g...com pisze:

> Bardzo Siebie nieKOcham

to akurat wiem doskonale
> ---
> I to cala twoja historia?
> Bog Ciem KOcha i wsPOlczuje ci takim jakim jestes... ;)
> NAPRAWDE! :P

naprawde ci nie wspolczuje, jako czlowiek w tej chwili, nie jako twoj Bog

ty naprawde jestes jak ten wlamywacz, zapytaj swojej bylej o co
chodzilo, chyba, ze nie ma wizyt na twojej "uczelni", to wtedy musisz z
tym zyc
--
gazebo

86. Data: 2020-06-27 14:36:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 06:56, XL pisze:

> Bo gadam z takim czymś?
> Wyłącznie ciekawość badacza.

> Ty też nie młodniejesz.

tyle razy tlumaczylem, ucz sie japonskiego

> Delikatnie mówiąc ani to, ani to.
> I jeszcze o moim klimakterium nie wspomniałeś, chamie.

ja wspomnialem, uznalas, ze to miesiaczka, macie wspolna z Isara/em

--
gazebo

87. Data: 2020-06-27 15:43:20

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przy takiej miesiączce już dawno by się wykrwawiła.

88. Data: 2020-06-27 17:58:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Zdecydowanie nie. Trzecie wcielenie cvietii.
> ---
> i czwarte gazeba ;P

A w sumie ten sam sort.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

89. Data: 2020-06-27 18:09:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> tyle razy tlumaczylem, ucz sie japonskiego

> ja wspomnialem, uznalas, ze to miesiaczka, macie wspolna z Isara/em

Odstaw to, co wciągasz - mam lepsze.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

90. Data: 2020-06-27 18:19:57

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kolejna co dzieli społeczeństwo na lepszy i gorszy sort. To też takie bardzo
chrześcijańskie.

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...
Rasizm jest czarny.