Czy to możliwe z medycznego punktu widzenia (wyjecie oka)

1. Data: 2005-09-09 17:49:00

Temat: Czy to możliwe z medycznego punktu widzenia (wyjecie oka)
Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogłądałem u kolegi filmik jak japonka wyjmuje sobie oko łyżeczką i dodam że
wyglądało to bardzo prawdziwie. Ale chyba nie da się tego bez narkozy jakoś
miejscowo znieczulić? a bez znieczulenia nikt by sobie oka nie wyjoł. Co o
tym sądzić czy to pic czy da się to zrobić naprawdę?

2. Data: 2005-09-09 18:54:21

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscowo znieczulić? a bez znieczulenia nikt by sobie oka nie wyjoł. Co o
> tym sądzić czy to pic czy da się to zrobić naprawdę?

aby usunac oko trzeba uzyc bardzo duzej sily, lub przeciac 6 miesni, nerw
wzrokowy i komplet naczyn krwionosnych. Z reguly nawet po wypadkach nie
wypadnie cala galka oczna, gdyz najmocniej ja trzyma nerw wzrokowy, ktory
jest daleko w tyle w oczodole.
Ta dziewczyna wyjmowala proteze.

pozdr.

casus

3. Data: 2005-09-09 20:22:49

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha no właśnie też mi się tak wydawało bo kto by sobie oko wydłubał nawet
jakby tej osobie nie było szkoda to by z bólu nie dała by rady.

4. Data: 2005-09-09 20:52:45

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Sep 2005 22:22:49 +0200, *Mirek*
<news:dfsqur$9br$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Aha no właśnie też mi się tak wydawało bo kto by sobie oko wydłubał nawet
> jakby tej osobie nie było szkoda to by z bólu nie dała by rady.

Może sztuczne oko miała.

--
Kaja

5. Data: 2005-09-09 21:10:13

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może sztuczne oko miała.

Nie to było jakieś inne nie takie szklane jak wsadzają. To było nieźle
zrobione.

6. Data: 2005-09-09 21:17:00

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie to było jakieś inne nie takie szklane jak wsadzają. To było nieźle
> zrobione.

do zagojonego oczodolu wyslanego spojowka (po usunieciu oka) mozna wlozycz
wszystko o ksztalcie oka, nawet gumowa pileczke.

pozdr.

casus

7. Data: 2005-09-09 22:06:57

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może to było np świńskie bo właśnie nerw jakiś się tam ciągnął za tym
okiem.

> do zagojonego oczodolu wyslanego spojowka (po usunieciu oka) mozna wlozycz
> wszystko o ksztalcie oka, nawet gumowa pileczke.
>
> pozdr.
>
> casus

Ucisk na worek oponowy.
czy można mieć takie objawy??