Czy to prawda ze...

22. Data: 2002-03-22 10:22:20

Temat: Re: Czy to prawda ze...
Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 23:33:16 +0100, caro wrote:

> Wiesz:) podziwiam cie jak z uporem maniaka bronisz wszelkich uzywek, i
> dostrzegasz w nich same dobre strony.

a dlaczego z równym uporem próbujecie mi coś wmówić? np. niedostrzeganie
złych stron?

--
* ja * e...@h...pl *
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

21. Data: 2002-03-22 10:22:20

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Mar 2002 12:32:56 +0100, rrenntoonn wrote:

> Pale jointy 7 lat , psychologie studiuje 5 lat , jestem na dobrej drodze do
> stanie sie terapeuta od uzaleznien i wspoluzaleznien.
> Wiec z takimi jak ty zdarza mi sie pracowac . Nie badz taki pewny siebie .

możesz być nawet Markiem Kotańskim i doktorem psychologii w jednym. ale
ponieważ mnie nie znasz osobiście i nie wiesz jak żyję, twoje wiadomości są tu
bez większego znaczenia.

23. Data: 2002-03-26 12:49:55

Od: "lulu1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze wiesz ile papieru mozna zrobic z konopii ale jakie ma skutki w
> organizmie to pewnie niewiele a jesli juz to pewnie z obiektywnych zrodel
> informacji

No tak to najgorsza rzecz ... te OBIEKTYWNE źródła informacji. Wystrzegaj
się ich emes ! ..one Cie zniszczą;-)))
Slyszalem ze jeśli po paleniu marihuany w ciągu 24 godzin zjesz naleśniki to
urosną ci wieeelkie uszy. To prawda ??????? ;-)

24. Data: 2002-03-26 12:51:30

Od: "lulu1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....z zycia, przyjacielu, z zycia.... :-(

chyba z "Życia Na Gorąco" ;-P

25. Data: 2002-03-26 23:36:47

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Mar 2002 13:49:55 +0100, lulu1 wrote:

> Slyszalem ze jeśli po paleniu marihuany w ciągu 24 godzin zjesz naleśniki to
> urosną ci wieeelkie uszy. To prawda ??????? ;-)

ciii...! nie mów o tym głośno, bo ktoś wpadnie na pomysł obżerania się
ogórkami, żeby... nie, to mogłoby być straszne :))

26. Data: 2002-03-30 16:12:56

Od: Krzysiek Grzybowski <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mozna zarzucic Emesowi dostrzeganie tylko dobrych stron, ale napewno nie
brak naukowych podstaw wyciąganych przez niego wniosków, co nie zmnienia
faktu że narkotyki są be .
--
Krzysiek
k...@p...com

27. Data: 2002-03-30 16:25:40

Od: Krzysiek Grzybowski <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Osobicie uważam że wyciąganie wniosków typu "ćpanie albo dzieci" na
podstawie statystyk za całkowicie chybione. W rzyczywistym swiecie nie
da sie tak naprawde okrelić korelacji między dwoma zdarzeniami ponieważ
nie da się ich odizolować od innych czynników. Są to spory czysto
akademickie, a dobierając odpowiednie metody można udowodnić zarówne że
te związki istnieją jak i ze są oczywistą bzdurą.
--
Krzysiek
k...@p...com

28. Data: 2002-04-05 14:33:29

Od: "lulu1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> akademickie, a dobierając odpowiednie metody można udowodnić zarówne że
> te związki istnieją jak i ze są oczywistą bzdurą.

otóż to ! odpowiednie metody i słowa to potężna broń ! ale ten temat to już
off topik

narkotyki
uzaleznienie... czy jest lekarstwo
[ot] hyperreal.pl