Czy to się da wyleczyć?

1. Data: 2012-01-25 23:25:36

Temat: Czy to się da wyleczyć?
Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Znam jednego człowieka (lat ok. 40-45), który uważa, że jest Mesjaszem,
Bogiem, który przyszedł ponownie na świat. Mówi różne pierdoły, że
odpowiada za trzęsienia Ziemi, widzi znaki itp.. Chodzi generalnie po
różnych TV i ogłasza, że jest mesjaszem. Wie, że wszyscy mówią, że jest
chory psychicznie. On się nie wygłupia. Naprawdę tak myśli, że jest
synem Bożym i Bóg go zesłał na polską ziemię.

Wiem, że pewnie są różne przypadki, ale czy jest możliwe, że medycyna
jest w stanie mu pomóc? Jak ja mógłbym pomóc takiemu człowiekowi? Czy
zaprowadzić go do psychiatry? Jak to zrobić?

Co byście zrobili na moim miejscu, kiedy ja cholernie chce temu
człowiekowi pomóc....? :(

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2012-01-25 23:42:35

Temat: Re: Czy to się da wyleczyć?
Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi generalnie po różnych TV i ogłasza, że jest mesjaszem.

A po wodzie też chodzi?

3. Data: 2012-01-25 23:45:03

Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 00:42, M1SLQ pisze:

> A po wodzie też chodzi?

To nie jest smieszne.

4. Data: 2012-01-26 01:02:59

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To nie jest smieszne.

moze jak mu przypomnisz ile czasu kona sie na krzyzu zweryfikuje swoje
twierdzenia (?) ...zaproponuj cos bardziej humanitarnego (arszenik, zastrzyk
z powietrza,inne)

5. Data: 2012-01-26 01:05:29

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę tak myśli, że jest synem Bożym i Bóg go zesłał na polską ziemię.

>Wiem, że pewnie są różne przypadki, ale czy jest możliwe, że medycyna jest
>w stanie mu pomóc?

tak - otepia go lekami, jak bedzie agresywny unieruchomia ale z cala
pewnoscia beda izolowac

> Jak ja mógłbym pomóc takiemu człowiekowi?

wezwij karetke

>Co byście zrobili na moim miejscu,

wezwalbym karetke

6. Data: 2012-01-26 01:10:52

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 02:05, Plumke.pl pisze:
> [...]

Teraz jest wolność słowa i niech sobie gada co chce. A co powiesz na te
natrętne Jehowe?

--
animka

7. Data: 2012-01-26 02:00:22

Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak - otepia go lekami, jak bedzie agresywny unieruchomia ale z cala
> pewnoscia beda izolowac

Na 100% nie jest agresywny.

> wezwij karetke

Chyba zartujesz? Gosc nie jest w ogole agresywny. Ciekawe jakby w
karetce zareagowali gdybym powiedzial, ze wezwalem ich po kolesia, ktory
po prostu gada sobie, ze jest bogiem.

8. Data: 2012-01-26 03:48:56

Od: Zenek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 03:00, Piotr pisze:

> Na 100% nie jest agresywny.

> Chyba zartujesz? Gosc nie jest w ogole agresywny. Ciekawe jakby w
> karetce zareagowali gdybym powiedzial, ze wezwalem ich po kolesia, ktory
> po prostu gada sobie, ze jest bogiem.

Stere przyslowie emigrantow mowi: "jak polak ci nie zaszkodzil tzn ze
juz ci pomogl".

Tak wiec jak nie jest agresywny nie chce wysadzic swiata w powietrze ani
nikogo pobic to zostaw go w spokoju albo zaproponuj zmienic diete
ewentualnie niech odtawi alkochol.

9. Data: 2012-01-26 06:59:57

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jakby w karetce zareagowali gdybym powiedzial, ze wezwalem ich po
> kolesia, ktory po prostu gada sobie, ze jest bogiem.

a jaka masz pewnosc ze z boga milosci nie wyjdzie w dowolnej chwili potrzeba
wyslania 4 plag, lub oczyszczania ogniem sasiadow?

10. Data: 2012-01-26 09:24:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 00:25, Piotr pisze:
> [...]
> zaprowadzić go do psychiatry? Jak to zrobić?
>
> Co byście zrobili na moim miejscu, kiedy ja cholernie chce temu

A czy komuś lub jemu samemu to przeszkadza? Jeśli nie - dać spokój.
Ewentualnie zacząć się do niego modlić. ;)

Ewa

Hormon Wzrostu Sprzedam
Dzieci poddane narkozie wolniej się uczą?
utlenienianie tłuszczów (masło)
Obrona przed zanieczyszczeniami.
Alergia.