Czy to się może udać (potrawa chińska)

1. Data: 2007-03-11 16:42:02

Temat: Czy to się może udać (potrawa chińska)
Od: "Hautameki" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam smaka na chińskie danie, napiszcie proszę czy to się może udać i
co ew. dodać lub zmienić ;-)

Makaron z zupki chińskiej zalewam bulionem i czekam aż napęcznieje.
Obok, na patelni smażę w dużej ilości mocno rozgrzanej oliwy cebulę i
marchewkę, posiekane w małe plasterki, doprawiam sosem sojowym, solą i
pieprzem.
W połowie procesu smażenia warzyw dorzucam pierś z kurczaka, pokrojoną
w małe kostki (pierś wcześniej leżała w zalewie składającej się z
oliwy z dodatkiem czosnku, pieprzu oraz odrobiny miodu).

Na koniec, wrzucam makaron, który napęczniał bulionem i przesmażam go
chwilę wraz z pozostałymi produktami.
Serwuję wraz z surówką z białej kapusty.

2. Data: 2007-03-11 16:49:01

Temat: Re: Czy to się może udać (potrawa chińska)
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Hautameki wrote:

> Mam smaka na chińskie danie, napiszcie proszę czy to się może udać i
> co ew. dodać lub zmienić ;-)

> Makaron z zupki chińskiej zalewam bulionem i czekam aż napęcznieje.

Makaron może być praktycznie dowolny, mi jakoś te z zupek nie
podchodzą. Spróbuj chociażby ze zwykłym spaghetti czy won-ton.

> Obok, na patelni smażę w dużej ilości mocno rozgrzanej oliwy

Oliwa średnio się nadaje do mocnego rozgrzewania. :)

> cebulę i marchewkę, posiekane w małe plasterki, doprawiam sosem
> sojowym, solą i pieprzem.
> W połowie procesu smażenia warzyw dorzucam pierś z kurczaka, pokrojoną
> w małe kostki

Hmm ja bym najpierw usmażył kurczaka, potem go zdjął, przesmażył
warzywa i dodał z powrotem.

> (pierś wcześniej leżała w zalewie składającej się z oliwy z dodatkiem
> czosnku, pieprzu oraz odrobiny miodu).

Spróbuj do marynaty dodać odrobinę mąki ziemniaczanej (bądź krochmalu
kukurydzianego), sosu sojowego i wina ryżowego.

> Na koniec, wrzucam makaron, który napęczniał bulionem i przesmażam go
> chwilę wraz z pozostałymi produktami.
> Serwuję wraz z surówką z białej kapusty.

No takie nudle po prostu z woka. ;)
http://kosmosik.net/gar/smazony_makaron

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-03-11 17:06:41

Od: "Hautameki" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 17:49, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

> No takie nudle po prostu z woka. ;)http://kosmosik.net/gar/smazony_makaron

Dziekuję, właśnie o taki przepis jaki prezentujesz na stronie mi
chodziło ;-))

zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
PRZETWORY GRUPOWE
zorganizujmy zjazd prk...
do FACHOWCÓW: dość staranna galareta
Jeszcze o chili - to chyba ze mną jest coś nie tak