Czy w wieku 27 lat powinno....

1. Data: 2003-08-25 12:23:40

Temat: Czy w wieku 27 lat powinno....
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

się używać kremów przeciwzmarszczkowych. Jeśli tak to jakie polecacie?

Pzdr,
Marzena

1. Data: 2003-08-25 12:37:53

Temat: Re: Czy w wieku 27 lat powinno....
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Marzena_K <x...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> się używać kremów przeciwzmarszczkowych.

Czy powinno, nie wiem. Sądzę, że można już o tym myśleć. Mam koleżanki w
Twoim wieku, ktore już używają tych kosmetyków.

Pisałem dziś: news:Xns93E252671AA7Aseva108@om.tat.sat

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-08-25 13:08:22

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena_K wrote:

> się używać kremów przeciwzmarszczkowych.

w zaleznosci od stanu skory. ale generalnie mozna juz zaczac, najlzejsze
kremy przeciwzmarszczkowe sa polecane od 25. roku zycia.

> Jeśli tak to jakie polecacie?

na poczatek polecam lekture archiwum, znajdziesz sobie na pewno jakies
typy. poza tym, jesli ktos mialby ci doradzac, dobrze byloby, gdybys
podala interesujacy cie zakres cenowy.

--

Pismo dla ludzi, ktorzy graja...
http://www.gbmore.pl

1. Data: 2003-08-25 13:13:52

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> poza tym, jesli ktos mialby ci doradzac, dobrze byloby, gdybys
> podala interesujacy cie zakres cenowy.

I najlepiej zrobiła sobie jakieś testy. Z tego co wiem wiele firm
organizuje takie coś za darmo.

1. Data: 2003-08-25 13:18:36

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> I najlepiej zrobiła sobie jakieś testy. Z tego co wiem wiele firm
> organizuje takie coś za darmo.

na rodzaj skory, przesuszenie etc.? o, to tez dobry pomysl. tylko,
prawde mowiac, nie wiem, czy jest jakies miejsce, gdzie mozna sobie te
testy robic, czy trzeba czekac na targi albo promocje jakiegos nowego
kremu w centrum handlowym.

1. Data: 2003-08-25 13:19:57

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> na rodzaj skory, przesuszenie etc.?

Dokładnie.

> prawde mowiac, nie wiem, czy jest jakies miejsce, gdzie mozna sobie te
> testy robic, czy trzeba czekac na targi albo promocje jakiegos nowego
> kremu w centrum handlowym.

Niemniej o jakiś czas kolejne firmu coś takiego ogłaszają. W te wakacje w
Trójmieście było conajmniej kilka okazji na coś takiego.

1. Data: 2003-08-26 06:40:35

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> prawde mowiac, nie wiem, czy jest jakies miejsce, gdzie mozna sobie te
> testy robic, czy trzeba czekac na targi albo promocje jakiegos nowego
> kremu w centrum handlowym.

Czasami w niektorych drogeriach jest takie badanie. Np. w rynku we Wroclawiu
w drogerii bylo badanie skory przeprowadzane przez kogos reprezentujacego
firme Lierac. Pewnie poleciliby produkty Lierac oczywiscie, ale bylo to
wlasnie badanie na stan skory. I pluje sobie w brode, ze nie skorzystalam :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-26 08:41:15

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:bievdn$mou$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Czasami w niektorych drogeriach jest takie badanie.

Zwłaszcza Dermika obstawia drogerie:) Natomiast w aptekach często
spotykam konsultantki Vichy i LRP.

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-08-27 09:21:24

Od: "Karola" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio udowodniono ze na zmarszczki jest dobre czerwone wino. Wiec mysle
ze nie trzeba kremow :-)

Karola
wwwfaq.ipx.pl

1. Data: 2003-08-27 09:32:23

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Karola <b...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ostatnio udowodniono ze na zmarszczki jest dobre czerwone wino. Wiec
> mysle ze nie trzeba kremow :-)

Tylko jest ryzyko, że przy intensywnym stosowaniu tej metody nabawimy się
fioletowego odcienia twarzy i czerwonego nosa. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|
|--> http://www.seva.sotiko.pl http://www.kuvera.prv.pl <--|

komis
Avon, balsam z wit. E do skórek i paznokci
Treselle-woda avonu
pytanie o Avonowy krem do stop z peelingiem
trądzik do znudzenia