Czy warto kupić owerlocka?

1. Data: 2005-08-28 14:22:56

Temat: Czy warto kupić owerlocka?
Od: "Beata" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy to się przydaje do użytku domowego (firanki, zasłonki itp.)
Prosze o kontakt uzytkowniczki - czy warto kupic i ew. jakiego...
Beata

2. Data: 2005-08-29 06:12:41

Temat: Re: Czy warto kupić owerlocka?
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak,tak,tak!!!
ja mam swojego jakies6-7 lat i 1000 razy byłam wdzięczna losowi,że wpadłam na
ten genialny pomysł,aby go kupić.Mój jest 4-nitkowy TOYOTY.Nie byłam
przekonana do tej firmy,ale był względnie "tani" i facet,który mi go
sprzedawał zachwalał,wiec się zdecydowałam.Od tylu lat szyje idealnie,nóż może
ze 2 razy ostrzyłam i prawiwe wcale nie muszę ustawiać napręzenia nici.
Jedynymi jego mankamentami jest to,ze głosno pracuje i czasami jeżdzi po
stole,ale i tak polecam

paprocia

3. Data: 2005-08-29 07:12:10

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tutaj sa dwa fora na temat szycia:

Znajdziesz tam odpowiedz na twoje pytanie.

Ja mam overlocka i nie oddam go nawet za srebrne porsche
(http://www11.porsche.com/).

Pozdrowienia
Viola

> Nie wiem, czy to się przydaje do użytku domowego (firanki, zasłonki itp.)
> Prosze o kontakt uzytkowniczki - czy warto kupic i ew. jakiego...
> Beata

[OT] do Beti i innych z grupy
[szydełko] potrzebuję pomocy
[xxx]pytanie