Czy zna link do lekarza krolowej brytyjskiej matki lub jej sekretarza ?

1. Data: 2002-02-24 14:37:45

Temat: Czy zna link do lekarza krolowej brytyjskiej matki lub jej sekretarza ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem sie zapytac sekretarza lub lekarza krolowej brytyjskiej matki,
co stosuje ze krolowa cieszy sie tak dobrym stanem zdrowia i
samopoczucia, czy i jakie leki, cwiczenia, diete.

Czy zna moze ktos link www lub e-mail do sekretarza prasowego dworu
krolowej ?
Moze jest oficjalna strona www dworu krolewskiego z informacjami
przekazywanymi dla prasy, publicznosci ?

Jacek

2. Data: 2002-02-24 18:06:09

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jest oficjalna strona www dworu krolewskiego z informacjami
> przekazywanymi dla prasy, publicznosci ?

oj, szczycisz sie biegloscia poruszania sie po internecie, a tego nie
potrafisz znalezc?
podpowiem: www.google.com
potem wpisz "british queen"

no, chyba ze to byl sprawdzenie czyjejs zdolnosci, to co innego...
no, ale zeby potem nie bylo, ze wazne pytania pozostaja bez odpowiezi, bo
cholerni lekarze nie lubia expertow...

adam

3. Data: 2002-02-24 20:07:03

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze <a...@p...onet.pl> (a...@p...onet.pl):

> no, ale zeby potem nie bylo, ze wazne pytania pozostaja bez odpowiezi, bo
> cholerni lekarze nie lubia expertow...

A prosiłem - nie karmić trolla..

--
[ eclipse(at)free.of.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

4. Data: 2002-02-24 20:52:15

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>
> no, chyba ze to byl sprawdzenie czyjejs zdolnosci, to co innego...
> no, ale zeby potem nie bylo, ze wazne pytania pozostaja bez odpowiezi, bo

Panie Adamie,
przeciez Pan nie jest lekarzem,
a uprzejme odpowiedzi otrzymalem juz od inteligentnych osob.
Nastepnym razem niech sie Pan tak nie meczy.
Inni chetnie Pana wyrecza w odpowiedzi.

Jacek

5. Data: 2002-02-24 21:25:54

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A prosiłem - nie karmić trolla..

przepraszam, juz nie bede ;-))

adam

ps: ale ten pomysl o krolowej angileskiej zdecydowanie przebil temat o
druzynie curling'owej experta...

a,s,

6. Data: 2002-02-24 23:27:48

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam serdeczna prosbe.
Prosze o powstrzymanie sie od zlosliwosci.
Zadalem to pytanie, gdyz temat dlugowiecznego zdrowia mnie bardzo
interesuje i chcialbym uzyskac informacje, jaka dieta, cwiczenia,
tryb zycia, terapia, o ile kiedykolwiek byla potrzebna,
potrafily zapewnic krolowej matce tak doskonale zdrowie, samopoczucie,
energie.
Zatem prosze traktowac zapytanie dokladnie tak jak zostalo zadane.
Prosze sie zatem o powstrzymanie od studenckich zartow, drwin,
usmieszkow, ktore nie przystoja w tym temacie.

Prosze o uszanowanie mojej prosby i nie zasmiecanie watku.

pozdrowienia

Jacek

PS.
Odpowiedz juz otrzymalem.
Zatem prosze nie kontynuowac tego watku.

PS.2

Klub curlingowy jest otwarty i z przyjemnoscia przyjmie kolejnych
zawodnikow i czlonkow,
ale dyskusje prosze prowadzic na grupie
free.pl.rec.sport.curling a nie na pl.sci.medycyna

7. Data: 2002-02-27 16:01:05

Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Useneta, Expierd jest wszędzie... Człowiek renesansu, w ....
szczypany...

8. Data: 2002-02-27 16:43:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Feb 2002, Wojciech Poręba wrote:

> Na Useneta, Expierd jest wszędzie... Człowiek renesansu, w ....
> szczypany...

W gruncie rzeczy nie jest to taka wielka tajemnica. Rodzina
krolewska lekarzy ma wielu, niektorzy z nich zgodnie z
anglosaskim zwyczajem dodaja sobie adekwatne okreslenie
na koncu nazwiska w formie skrotu QHP (Queen Home Physycian)
np. A. J. Camm MB, MD, PhD, FRCP, QHP
(ostatnie okreslenie tego wlasnie sie tyczy)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

czy to juz ciaża na czym polega zabieg nadżerki
czy napinanie miesni takze powoduje ich ksztalotowanie ?
Powiklania pogrypowe
irydologia
osłabienie