czy napinanie miesni takze powoduje ich ksztalotowanie ?

1. Data: 2002-02-24 03:33:28

Temat: czy napinanie miesni takze powoduje ich ksztalotowanie ?
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czy takie zwykle napinanie i rozluznianie miesni brzucha takze je ksztaltuje
?

2. Data: 2002-02-24 08:01:31

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akira" <a...@a...net> wrote in message
> czy takie zwykle napinanie i rozluznianie miesni brzucha takze je
ksztaltuje

Ostatnio gdzies wyczytalem, ze nawet myslenie o miesniu dodaje mu sily i
masy.
Wiec wszystko przed Toba, jesli cwiczyc sie nie chce to moze myslec sie
chce...;)

Pozdrawiam
Radek

3. Data: 2002-02-24 09:45:51

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ja tez o tym slyszalem w TV i to chyba na Discovery czyli wiarygodne zrodlo
:))) bylo to pokazane na przykladzie biegacza :))) hmmm moze to prawda :)))
ale jestem ciekaw czy takze takie same napinanie i rozluznianie miesni
rzucha rozwija je i ksztaltuje :)?

4. Data: 2002-02-24 11:30:45

Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> czy takie zwykle napinanie i rozluznianie miesni brzucha takze je ksztaltuje
> ?

W pewnym sensie tak - to jest tzw. trening izometryczny, czyli praca mięśnia bez
zmiany
jego długości - ale stosuje się tylko jako uzupełnienie normalnego treningu, sam w
sobie
niewiele da.

KZ

5. Data: 2002-02-24 12:08:44

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:)))
> ale jestem ciekaw czy takze takie same napinanie i rozluznianie miesni

Tak,
samo napinanie i rozluznianie miesni tez je rozwija i ksztaltuje. Takie
cwiczenia znane sa od dawna i nosza nazwe cwiczen izometrycznych. Wklep to
haslo w jakiejs wyszukiwarce to powinienes znalezc sporo linkow do
interesujacych Cie stron.
Powodzenia w cwiczenaich.

Pozdrawiam
Radek