Twarz nie szklanka ale...

1. Data: 2002-02-23 22:06:16

Temat: Twarz nie szklanka ale...
Od: "Marek Dalke (DaLToN)" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj miałem mało przyjemny kontakt z czyjąś piętą lub butem (nie wiem
bo mnie troszke zamroczyło ;-), nieważne .....
Dzisiaj rano odkryłem, że owy kontakt skruszył tylną ściankę siekacza
(2/3 powierzchni szkliwa odpadło nie pytając mnie o zgodę ;-) Sprawa
wygląda tak, że z kosmetycznego punktu widzenia jest ok (bo to z tyłu)
ale jak ma się tak skruszony ząbek to czy wymaga to interwencji
dentysty? Czy ze stricto-medycznego punktu widzenia wymagana jest jakaś
rekonstrukcja?

pozdrawiam

DaLToN

2. Data: 2002-02-23 22:22:06

Temat: Re: Twarz nie szklanka ale...
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak ci stomatolog tego nie zalipi to ci ow zabek zgnije...poza tym zadnych
stricte medycznych przeslanek nie ma...
pozdrowienia Tichy

3. Data: 2002-02-23 22:50:50

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ci stomatolog tego nie zalipi to ci ow zabek zgnije...poza tym zadnych
> stricte medycznych przeslanek nie ma...

hmmm.. problem nie tyle w 'zgniciu', co w urazie - jezlie to byl zywy ząb,
mogl podczas tego wypadku zostac przerwany pęczek naczyniowo nerwowy -
radzilbym kosultacje stomatologicznąi obserwacje tego zęba, nie chce byc zlym
prorokiem, ale czesto po takim urazie konieczne jest leczenie kanalowe.

:-((

adam

4. Data: 2002-02-25 17:35:25

Od: "Marek Dalke \(DaLToN\)" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazało się że wystarczyła żywica swiatłoutwardzalna no i odrobina rozwagi
next time ofcoz ;-)

PS. Swoją drogą jaka jest przybliżona trwałość takiego środka?

5. Data: 2002-02-25 18:44:53

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Swoją drogą jaka jest przybliżona trwałość takiego środka?

3-5 lat - ale to srednia - moze byc rok, a moze byc 10 :-) musisz liczyc sie
tez sz odbarwieniem wypelnienia, jezlie jest v iwdoczne bedzie wtedy konieczna
jego wymiana ..

adam

Środki nasenne
Środki nasenne
Zimne palce u nóg
Genetyka wskaze dobor embrionu i urodzenie nowego dziecka jako dawcy szpiku kostnego dla chorego braciszka
mp.pl znowu gleba!!