Środki nasenne

1. Data: 2002-02-23 21:21:03

Temat: Środki nasenne
Od: "Paweł Gałecki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieją jakieś środki nasenne o słabym działaniu które są sprzedawane
bez recepty??
Chodzi mi o leki ułatwiające zasypianie.

Z góry dzięki,
Paweł

2. Data: 2002-02-24 02:29:49

Temat: Re: Środki nasenne
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Gałecki" napisał(a):

> Czy istnieją jakieś środki nasenne o słabym działaniu które są sprzedawane
> bez recepty??
> Chodzi mi o leki ułatwiające zasypianie.

Melatonina.

Kaja

3. Data: 2002-02-24 10:04:05

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@f...pl>, f...@f...pl says...

> Melatonina.

No to ze melatonina nie jest na recepte jest grubym przegieciem.
Jest to hormon jednak, ktory daje w dupe calemu organizmowi.
Branie tego "nasennie" to jak zwalczanie kataru Tienamem.

4. Data: 2002-02-24 10:49:32

Od: "Paweł Gałecki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest to hormon jednak, ktory daje w dupe calemu organizmowi.
> Branie tego "nasennie" to jak zwalczanie kataru Tienamem.

A jest coś innego w wyżej wymienionej kategorii?

5. Data: 2002-02-24 18:12:59

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieją jakieś środki nasenne o słabym działaniu które są sprzedawane
> bez recepty??
> Chodzi mi o leki ułatwiające zasypianie.

Lekosen
Hova
Valuset
Valerin
Persen, Persen forte
Nervomix
Nerven-drageets
Valdispert
Kalms
Passispasmine
Neospassmine
Meliss-tonic
Sedomix

tylko, na boga, nie wszystko naraz....

adam

6. Data: 2002-02-24 19:39:30

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> w artykule
news:031b.0000031c.3c792d2b@newsgate.onet.pl pisze...

> Persen, Persen forte

czy na pewno dziurawiec dziala nasennie...

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

7. Data: 2002-02-24 20:03:22

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ach pomylilo mi sie z Deprimem
sorry....

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

Piotr <p...@p...onet.pl> w artykule news:a5bfhl$ro3$1@news.tpi.pl pisze...

8. Data: 2002-02-25 03:01:18

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Gałecki" wrote:

> Czy istnieją jakieś środki nasenne o słabym działaniu które są sprzedawane
> bez recepty??
> Chodzi mi o leki ułatwiające zasypianie.

Ziele melisy, zaparzyć torebkę w 1/2 szklanki wody. O drinku nie
wspomnę, bo nie zachęcam do alkoholu.
jotem

9. Data: 2002-02-25 03:03:59

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> ach pomylilo mi sie z Deprimem
> sorry....
>
> --
Nie pomyliło Cio się, Deprim to wyciąg z dziurawca, ale nasennie nie
działa tylko antydepresyjnie.
jotem

10. Data: 2002-02-25 15:03:29

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie ze lepiej bezsennosc leczyc dlugodzialajaca benzodiazepina, ta nie
daje w dupe no i oczywiscie w odroznieniu od melatoniy nie uzaleznie
tak sie sklada melatonina jest bezpiecznym lekiem otc ( poczytaj sobie
kolego ) , oczywiscie bezwzglednie powinno sie diagnozowac przyczyny
bezsennosci gdyz lepiej leczyc przyczyne a nie onajwy.
a takie wyrazenia ze cos daje w dupe ...no coz

Zimne palce u nóg
Genetyka wskaze dobor embrionu i urodzenie nowego dziecka jako dawcy szpiku kostnego dla chorego braciszka
mp.pl znowu gleba!!
porady kardiologiczne przez internet
primary billiary cirrhosis