Czym jest...

61. Data: 2008-01-25 14:27:10

Temat: Re: Czym jest...
Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 11:33:08 +0100, Ikselka napisał(a):

> Tylko ci, którym zawsze i tak wszystko jedno, byle w garnku było pełno.

Taa, w to takie klimaty... To tylko w niebie cię zrozumieją...
pz
Piotr

62. Data: 2008-01-25 14:28:34

Od: Alibaba <A...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Josek Herbacki pisze:
> "tomas" <t...@n...dsfhjwer.pl> wrote in message

> A teraz ukrec z tego kulke i zjedz

Nie obraz sie ale nic nie napisze

63. Data: 2008-01-25 20:21:20

Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Marny argument - tylko moja rachunkowa pomyłka.
> Teraz ja Ci dam "argument": byłeś w wojsku? Piszesz, jakbyś się wywinął,
> bo
> pojecia nie masz o podstawowych rzeczach ;-P //retoryczne
> :-/

Nie musialem sie wywijac. Po moich studiach nie brali...a i tak
byly powody medyczne.

kieruję się przede wszystkim
> znajomością historii i względami wyższymi - i to wystarczająca różnica i
> powód, bym z Tobą już więcej nie gadała, bo sensu ni ma...
> :-(

To trudno...dyskutuj z takimi, ktorzy beda Ci przytakiwac...

Z Twojej tezy wynika, ze gdyby zatluc 20 najgorszych komuchow (
np. 20 poslow...) , to w Polsce zmieni sie ustroj polityczny.

Pzdr.
E-zop

64. Data: 2008-01-25 21:14:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 21:21:20 +0100, e-zop napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie musialem sie wywijac. Po moich studiach nie brali...a i tak
> byly powody medyczne.

Czyli nie byłeś.

> kieruję się przede wszystkim
>
> To trudno...dyskutuj z takimi, ktorzy beda Ci przytakiwac...

Nie dyskutuję. Mówię. Żeby trafiło - choćby do jednej głowy. Na Tobie
akurat niespecjalnie mi zależy.

> Z Twojej tezy wynika
> , ze gdyby zatluc 20 najgorszych komuchow (
> np. 20 poslow...) , to w Polsce zmieni sie ustroj polityczny.

Zależy, kto by tłukł - czy ci, co ich sami wybrali, czy oponenci.

> Pzdr.
> E-zop

Wróć, E-zopie, do swoich bajek, w które wygodnie Ci wierzyć :-)

65. Data: 2008-01-25 21:40:21

Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

O czym nie mam pojecia ?
A Ty bylas w wojsku i masz pojecie ?
O czym maja pojecie ci, ktorzy odbyli sluzbe ?
Pewnie tam sie szczegolnie rozwineli intelektualnie.

Za to kiedys bylem na lotnisku wojskowym . Wynajalem wojskowy
helikopter do pewnych celow, ktory pilotowal jakis kapitan.
Widok nie nalezal do budujacych.

> Czyli nie byłeś.

Nie.

> Nie dyskutuję. Mówię.

Rozumiem...

Żeby trafiło - choćby do jednej głowy. Na Tobie
> akurat niespecjalnie mi zależy.

To trzeba bylo w pierwszym poscie wymienic tych, na ktorych Ci
zalezy , zeby nie zawracac gitary innym, ktorym moglo sie wydawac
ze jak ktos pisze "do grupy", to do wszystkich jej uczestnikow.

66. Data: 2008-01-25 21:57:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Z Twojej tezy wynika, ze gdyby zatluc 20 najgorszych komuchow (
> np. 20 poslow...) , to w Polsce zmieni sie ustroj polityczny.

Byłaby to prawda, gdyby wziąć pod uwagę żydomasonów najwyższych stopni -
reszta uciekłaby jak wszy spod grzebienia.

67. Data: 2008-01-25 21:58:26

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 22:40:21 +0100, e-zop napisał(a):

> [...]
>
> Za to kiedys bylem na lotnisku wojskowym . Wynajalem wojskowy
> helikopter do pewnych celow, ktory pilotowal jakis kapitan.

A ja miałam szkolenie wojskowe. I miałam pilotów w rodzinie. Co prawda nie
wojskowych, ale wiem, czym to pachnie. I też trochę się szkoliłam w
lataniu. A na lotnisku to ja sie praktycznie wychowałam. No, ale to w końcu
nie są żadne argumenty, jednak wiem więcej, niż Ty - a już o lotnictwie to
na pewno...

> [...]
> zalezy , zeby nie zawracac gitary innym, ktorym moglo sie wydawac
> ze jak ktos pisze "do grupy", to do wszystkich jej uczestnikow.

Ale mnie jest wszystko jedno, do kogo trafi - ważne są proporcje, jak w
armii :-)

68. Data: 2008-01-25 22:19:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dupa2blada wrote:

> Kto zlikwidował?

Żona Putina - Żydówka.

--
pozdrawiam noworocznie
michał

69. Data: 2008-01-25 22:34:43

Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

- nikt znajomy tym samolotem nie leciał.

> [...]
> końcu
> nie są żadne argumenty, jednak wiem więcej, niż Ty - a już o lotnictwie to

No wiec jakies powiazania jednak sa...

Stad taka u Ciebie zaloba...Klamczuszko...iii te porownania do
Katynia...

E-zop

70. Data: 2008-01-25 22:51:01

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 23:34:43 +0100, e-zop napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> - nikt znajomy tym samolotem nie leciał.

> No wiec jakies powiazania jednak sa...

Jakieś??? - Polką jestem, to wystarczające powiązanie.
Jak widzę, Ty takiego nie odczuwasz...

> Stad taka u Ciebie zaloba...Klamczuszko...

Kłamczuszko? A gdzie skłamalam? Człowieku, kręcisz, motasz, aż wstyd.

> iii te porownania do
> Katynia...

Bzdurzysz, spłycasz, bo Ci głupio.

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

A TO SIE TUSKOWI...
Żałoba narodowa
SYLA !!!
Re: SOWA
Mordowali również duchowni ateizmu i satanizmu