Czym jest...

1. Data: 2008-01-24 18:19:57

Temat: Czym jest...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...strata 20 najlepszych i najbardziej doświadczonych lotników-pilotów na
500, których mieliśmy? - to cios podobny do rozmiaru straty katyńskiej dla
naszej wojskowości, bo od tej pory nie mamy już prawdziwego wojska. To cios
podobny do aresztowania krakowskich profesorów przez Niemców, bo od tej
pory nie mamy juz prawdziwych uczonych.
To nie to samo (dla kraju) co każda inna katastrofa.
Kto nie jest w stanie tego zrozumieć, niech przynajmniej zamilczy, zamiast
licytować.

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

2. Data: 2008-01-24 18:28:44

Temat: Re: Czym jest...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To nie to samo (dla kraju) co każda inna katastrofa.
> Kto nie jest w stanie tego zrozumieć, niech przynajmniej zamilczy, zamiast

Nie będę ich oceniał, ale przesadzasz. Jest bardzo wielu o podobnym
czasie wysługi, a być może lepsi dla Polski, a nie dla jakiejś siły
politycznej. Pamiętam, jak Gierek mianując nowych generałów powiedział:
"Pamiętajcie od kogo to dostaliście", co w połączeniu z moimi wojskowymi
doświadczeniami nie kojarzy mi się dobrze.

Jest sprawa znacznie gorsza - polikwidowano polskie szkoły wojskowe
kształcące oficerów...

3. Data: 2008-01-24 18:30:46

Od: dupa2blada <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:

> Jest sprawa znacznie gorsza - polikwidowano polskie szkoły wojskowe
> kształcące oficerów...

Kto zlikwidował?
--
"Demokracaja to zły system, ale dotychczas człowiek nie wymyślił nic
lepszego"

4. Data: 2008-01-24 18:41:58

Od: "cyc" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To nie to samo (dla kraju) co każda inna katastrofa.
> Kto nie jest w stanie tego zrozumieć, niech przynajmniej zamilczy, zamiast

Troche wypilo sie , prawda ?

cyc

5. Data: 2008-01-24 18:58:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dupa2blada" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Kto zlikwidował?

Układ rządzący Polską od 1944 roku.

6. Data: 2008-01-24 19:00:36

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 19:41:58 +0100, cyc napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Troche wypilo sie , prawda ?
>
> cyc

Cóż, Ty zapewne jestes trzeźwy jak Polak.

7. Data: 2008-01-24 19:41:24

Od: "Adam" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Układ rządzący Polską od 1944 roku.

O ile mnie pamięć nie myli, to po 1944 roku w Polsce było dość dużo szkół
oficerskich. Pomijam fakt, że na początku była w nich sowiecka kadra i
kształcono oficerów według sowieckich wzorców - właściwie polskojęzyczną
armię dla potrzeb ZSRR. Po 1989 roku pwooli te szkoły likwidowano - m.in.
jako zbędne ośrodki, będące symbolem zniewolenia - zamiast postarać o to,
aby tylko zmienić tylko kadrę na kształconą według systemów natowskich.
Chyba jednak parę szkół oficerskich mamy?
AC

8. Data: 2008-01-24 19:48:00

Od: "Adam" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Faktem jest niezbitym, że ta tragiczna katastrofa wymaga pełnego
wyjaśnienia. Mam przeczucie, że Komorowski tak pośpiesznie rozpuścił posłów
do domu, gdyż bał się, że opozycja zacznie się domagać powołania komisji
śledczej.
Ciekaw jestem, czy ci dowódcy, którzy zginęłi byli z rozdania PiS czy też
był to już nowy garnitur PO?
Według relacji świadków - samolot dwa razy podchodził do lądowania. Z powodu
złej widoczności czy też może lekko rozluźnione towarzystwo na pokładzie
postanowiło pobawić się w prowadzenie samolotu do lądowania?
AC

9. Data: 2008-01-24 19:57:21

Od: "[oktan]" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
> [...]
> do domu, gdyż bał się, że opozycja zacznie się domagać powołania komisji

Hieny juz wesza...

P.S. Komisja sledcza juz zostala powolana , niestety nie ma w niej
nikogo z PiS-u. Szkoda prawda?

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

pzdr.[oktan]

10. Data: 2008-01-24 19:57:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> złej widoczności czy też może lekko rozluźnione towarzystwo na pokładzie
> postanowiło pobawić się w prowadzenie samolotu do lądowania?

Może im cichcem przyklejono GWno do ogona.

A TO SIE TUSKOWI...
Żałoba narodowa
SYLA !!!
Re: SOWA
Mordowali również duchowni ateizmu i satanizmu