Czym jest...

11. Data: 2008-01-24 21:06:27

Temat: Re: Czym jest...
Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:p476ebgdd17j$.w0sg5c5tobgq.dlg@40tude.net...
> [...]

Jakby niebylo "grupa terapeutycza".

> Cóż, Ty zapewne jestes trzeźwy jak Polak.
> --
> XL wiosenna

W Schwarzwaldzie tez pogoda wiosenna.

E-zop

12. Data: 2008-01-24 21:20:54

Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

Z tym Katyniem to chyba troche przesadzilas...
Moze sadzisz ze z nasza armia jest dzisiaj az tak zle, ze strata
20stu rowna sie stracie kilkunastu tysiecy dawniej ?
Ta 20stka byla az tak wazna, ze teraz wszytko sie zawali ?

E-zop

13. Data: 2008-01-24 21:48:27

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 19:19:57 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> To nie to samo (dla kraju) co każda inna katastrofa.
> Kto nie jest w stanie tego zrozumieć, niech przynajmniej zamilczy, zamiast

Naginasz, na XL.
pz
Piotr

14. Data: 2008-01-24 22:03:36

Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To nie to samo (dla kraju) co każda inna katastrofa.
> Kto nie jest w stanie tego zrozumieć, niech przynajmniej zamilczy, zamiast

Nasmiewasz sie ze smierci tych 20 bo oni wcale nie byli
najlepszymi,najwyzej byli jednymi z wielu pilotow
Przed nimi i po nich bylo i bedzie wielu nastepcow
nie gorszych od tych co mieli pecha ze byli tam gdzie nie powinni

Jeden jenieral i paru pulkownikow z wojny jaruzelskiej wiosny nie czyni w
koncu jestesmy w NATO trzeba ludzi bez powiazan z Moskwa
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

15. Data: 2008-01-24 22:20:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 23:03:36 +0100, matusm napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>>

> Nasmiewasz sie ze smierci tych 20 bo

Ja się naśmiewam? Ty przytomny jesteś?

> oni wcale nie byli
> najlepszymi,

Już ich oceniłeś, jak Ci pasuje?

> najwyzej byli jednymi z wielu pilotow

Tiaaa, 20 z 500 - to bardzo mało: co 25 zginął, to rzeeeeczywiśście mało.
:-/

> Przed nimi i po nich bylo i bedzie wielu nastepcow
> nie gorszych od tych co mieli pecha ze byli tam gdzie nie powinni

Jakoś po Sikorskim nie było - i o to chodziło :-(
Jak i teraz - taki sam "przypadek" zresztą.
Człowieku, ślepy jesteś chyba.

> Jeden jenieral i paru pulkownikow z wojny jaruzelskiej wiosny nie czyni w
> koncu jestesmy w NATO trzeba ludzi bez powiazan z Moskwa

Masz swoich?

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

16. Data: 2008-01-24 22:22:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 22:48:27 +0100, Piotr napisał(a):

> Naginasz, na XL.
> pz
> Piotr

Wierzysz w takie przypadki? - to może i Sikorski też zginął przez
przypadek? - taki sam, jak ten...

17. Data: 2008-01-24 22:25:58

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 22:20:54 +0100, e-zop napisał(a):

> [...]
> 20stu rowna sie stracie kilkunastu tysiecy dawniej ?
> Ta 20stka byla az tak wazna, ze teraz wszytko sie zawali ?

Nie przesadziłam: to strata co dwudziestego piątego pilota: było 500,
zginęło 25. Te same proporcje lub podobne. W sytuacji armii proporcje się
liczą, nie ilość. Co Ci tam zresztą tłumaczyc... skoro tak prostych rzeczy
nie rozumiesz. To ja, kobieta, mam to robić w końcu???

18. Data: 2008-01-24 22:29:48

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 23:22:37 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wierzysz w takie przypadki? - to może i Sikorski też zginął przez
> przypadek? - taki sam, jak ten...

Analogie są, uwzgledniając skalę wydarzeń, znaczenie śmierci
Sikorskiego również się demonizuje.
pz
Piotr

19. Data: 2008-01-24 22:30:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 23:25:58 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie przesadziłam: to strata co dwudziestego piątego pilota: było 500,
> zginęło 25.

Oczywiście 20, pomyliłam się.

> Te same proporcje lub podobne. W sytuacji armii proporcje się
> liczą, nie ilość. Co Ci tam zresztą tłumaczyc... skoro tak prostych rzeczy
> nie rozumiesz. To ja, kobieta, mam to robić w końcu???

Jak wyżej.

20. Data: 2008-01-24 22:37:07

Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liczą, nie ilość. Co Ci tam zresztą tłumaczyc... skoro tak prostych rzeczy
> nie rozumiesz. To ja, kobieta, mam to robić w końcu???

Przypuszczam, ze byl tam ktos , kogo znalas, stad Twoja zaloba...

Nie chce mi sie wierzyc, zeby w Polsce bylo tak malo pilotow.
A Ty, jako kobieta sie nie rzucaj, bo NAWET nie umiesz liczyc:
co DWUDZIESTEGO !

No chyba, ze liczylas : 25-pieciu....to znaczy: co
dwudziestegopiatego !!! ???

A TO SIE TUSKOWI...
Żałoba narodowa
SYLA !!!
Re: SOWA
Mordowali również duchowni ateizmu i satanizmu