Czym odgrodzic sie od sasiada na dzialce lesnej ..

1. Data: 2009-01-27 16:04:44

Temat: Czym odgrodzic sie od sasiada na dzialce lesnej ..
Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam 2 000 m2 dzialke w lesie , porosnieta glownie sosnami i gdzieniegdzie
brzozami . Podloze trawiaste . Dzialka jest otoczona siatka metalowa . I tu
pytanko : Czym odgrodzic sie od sasiada ? Myslalem o jakims ligustrze ,
jednak mam watpliwosci czy bedzie on sie dobrze komponowal z lasem . Mam
jakies dziwne wrazenie , ze do lasu liguster poprosu nie pasuje ... Moze
jest jakas inna alternatywa ?

Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

2. Data: 2009-01-27 17:43:22

Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

-=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> jednak mam watpliwosci czy bedzie on sie dobrze komponowal z lasem . Mam
> jakies dziwne wrazenie , ze do lasu liguster poprosu nie pasuje ... Moze
Witam, Jest sporo wariantów, ale zależą one od Twoich upodobań,
oczekiwania co do czasu wyrosnięcia żywopłotu na pożądana wysokość. Świetnie
komponuje się z iglastym drzewostanem np.szpaler graniczny z formowanego
cisa.Ale to wymaga paru lat, zakładając dobre warunki glebowe dla cisa.Dość
szybko rosną też żywotniki, w tym "niesmiertelne" szmaragdy. U mnie cieszy
moje oko szpaler z derenia syberyjskiego(alba sibirica).Niedaleko mam na
sąsiedniej ulicy(lesna działka) piękny żywopłot formowany z grabu. Wcale nie
musi być iglastej natury, z uwagi na sosnowy drzewostan.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62a152cd324e543e
.html
Pozdrawiam Marex

3. Data: 2009-01-27 18:24:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 17:04:44 +0100, -=MAKARENA=- napisał(a):

> [...]
> jednak mam watpliwosci czy bedzie on sie dobrze komponowal z lasem . Mam
> jakies dziwne wrazenie , ze do lasu liguster poprosu nie pasuje ... Moze

Żywopłot ze świerka kłującego psadzonego co 1 m - kiedy drzewka dorosną do
wys. 2 m można im uszczknąć czubki, reszta cięcia w miarę rozrastania się.

4. Data: 2009-01-27 22:44:25

Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Żywopłot ze świerka kłującego psadzonego co 1 m - kiedy drzewka dorosną do
> wys. 2 m można im uszczknąć czubki, reszta cięcia w miarę rozrastania się.
Ale będzie k ł u ł sąsiada w oczy..(szczególnie przy podgladaniu..)

5. Data: 2009-01-28 00:25:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 22:44:25 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

> gdzieniegdzie
> tu

> Ale będzie k ł u ł sąsiada w oczy..(szczególnie przy podgladaniu..)

No to nie wiem. Walnij blachę trapezową i nie pytaj o rośliny.

6. Data: 2009-01-28 07:48:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzialka jest otoczona siatka metalowa .

Zdejm tę siatkę i żyj z sąsiadami w zgodzie.Gwiazdą jakąś jesteś,że boisz się
podglądania?A może wcale nie będzie chciał podgladać,a to już może być obraza.
Pozdrawiam.mirzan

7. Data: 2009-01-28 07:53:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 01:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No to nie wiem. Walnij blachę trapezową i nie pytaj o rośliny.- Ukryj cytowany
tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Zasieki wojskowe, jak wlezie to uschnie, na przstrogę

8. Data: 2009-01-28 09:55:40

Od: Green <z...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c...@o...goo
glegroups.com>

++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++

> Zasieki wojskowe, jak wlezie to uschnie, na przstrogę

Nie w temacie, ale bardzo mnie zaciekawiło, jaką funkcję pełnią te dopiski,
podkreślone przezemnie plusikami???

To ma jakoś działać na pokliknięciu?
To są jakieś okienka? w jakimś konkretnym czytniku?
U mnie się pokazały tak, jak widać ;)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
____________________

9. Data: 2009-01-28 09:58:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 23:53:55 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Zasieki wojskowe (...)

...pod napięciem.

10. Data: 2009-01-28 12:17:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 10:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...pod napięciem.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Byłoby za szybko, bzyk i już. Same zasieki wystarczą (to nie jest drut
kolczasty) każdy ruch wzmaga zaciskanie, kroją aż do kości. Nie ma
szans wyplątać się samemu.

NAWADNIANIE
tulipany
Nie jest dobrze sie kłócic,ale jak nie mozna inaczej....????
znowu ogród do obejrzenia
Projektowanie ogrodów