Czym rozni sie karetka "R" od zwyklej?

1. Data: 2006-06-30 07:22:53

Temat: Czym rozni sie karetka "R" od zwyklej?
Od: "olagor" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam, problem zawarty w temacie, a chodzi mi o roznice w wyposazeniu,
skladzie zespolu, moze lozka.
Nastepne pytanie- czym rozni sie EKG na oddziale ratownictwa od
zwyklego EKG i w koncu czym rozni sie lozko na oddziale ratowniczym od
zwyklego szpitalnego lozka.
Dzieki z gory za pomoc

2. Data: 2006-06-30 08:43:39

Temat: Re: Czym rozni sie karetka "R" od zwyklej?
Od: "Greg" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, problem zawarty w temacie, a chodzi mi o roznice w wyposazeniu,
> skladzie zespolu, moze lozka.

pobierz sobie marialy konkursowe na pomoc dorazna i transport
sanitarny ze strony nfz - dzial konkurs ofert 2006r.
Zalacznik nr 3 RTM.
http://www.nfz-olsztyn.pl/pobierz/konkurs2006/rtm/91
_2005_RTM.zip

> Nastepne pytanie- czym rozni sie EKG na oddziale ratownictwa od
> zwyklego EKG
w zasadzie niczym.
wiecej odprowadzen ?

> i w koncu czym rozni sie lozko na oddziale ratowniczym od
> zwyklego szpitalnego lozka.

krócej sie na nim lezy :)
diagnoza --> natychmiastowa pomoc --> skierowanie do
wlasciwego oddzialu.

Szmer w sercu - dwuletnie dziecko
prośba o przetłumaczenie - bardzo pilne.
CONDYLOMATA-ACUMINATA->K ŁYKCINY KOŃCZYSTE
Multiscriptor ek 33 hellige
Szkła progresywne dla krótkowidza