Czym wygładzić?

1. Data: 2003-04-25 18:26:29

Temat: Czym wygładzić?
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam cerę potrądzikową, to znaczy wszystko mam już zaleczone (Diana 35 i po
problemie! :)), ale ślady w postaci "dziurek" i blizenek zostały. Macie może
jakieś pomysły czym to wygładzić? Pamiętam, że kiedyś kosmetyczka położyła
mi kwasy owocowe, piekło jak diabli, cała skóra spalona. Miało to niby coś
dać, ale chyba nie za bardzo dało. Ale może teraz są lepsze receptury? Bo to
z 6 lat temu było. :)

Oczywiście jak zawsze z góry dziękuję!

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-25 19:11:58

Temat: Re: Czym wygładzić?
Od: "Chichotek" <m...@r...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M <l...@N...onet.pl> z premedytacja zapewne w
news:b8buc8$7b7$1@news.atman.pl napisal(a):

> [...]
> położyła mi kwasy owocowe, piekło jak diabli, cała skóra spalona. Miało
> to niby coś dać, ale chyba nie za bardzo dało. Ale może teraz są lepsze

Witam!
Moja kosmetyczka mowi ze najlepsze sa do tego zielone algi morskie i ja to
potwierdzam, efekt jest naprawde dobry. Przynajmniej w przypadku mojej cery.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553

1. Data: 2003-04-25 19:24:32

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:

> [...]
>dać, ale chyba nie za bardzo dało. Ale może teraz są lepsze receptury? Bo to

Cztery (albo trzy?) lata temu miałam robiony jakiś peeling w celu usunięcia blizn po
ospie wietrznej. Na pewno nie były to kwasy owocowe, bo pamiętam, że kosmetyczka
dała mi do wyboru kwasy owocowe i to drugie. Nie pamiętam właśnie co to było, poza
tym, że bardzo forsowny peeling połączony z nakładaniem na pysk błota z tubki.
Musisz się dopytać w gabinecie kosmetycznym.

Musiałam później bardzo uważać na słońce, bo naskórek był zdarty. Ale trochę pomogło,
aczkolwiek blizny nie były znów takie okazałe.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/