Czym zajmuje się technologia informacyjna ?

1. Data: 2006-11-14 12:15:09

Temat: Czym zajmuje się technologia informacyjna ?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie konkretne przykłady.

2. Data: 2006-11-14 13:34:52

Temat: Re: Czym zajmuje się technologia informacyjna ?
Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, s...@o...pl!

> Napiszcie konkretne przykłady.

Podobno to co informatyka, tylko ładniej brzmi.

--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730

3. Data: 2006-11-14 16:54:36

Od: "RobertK" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
wiadomości news:gophi.pse.1163511292@news.chmurka.net...
> Spinacz biurowy, s...@o...pl!

> Podobno to co informatyka, tylko ładniej brzmi.

Informatyka i TI to są dwie zupełnie inne rzeczy, Informatyka to
programowanie, algorytmy, dużo matematyki. Słowem nauka dla nielicznych. TI
to zastosowania komputerów (edytor tekstu, grafiki, prezentacje itp...),
czyli nauka dla wszystkich pozostałych. Oczywiście granica jest dość płynna
i niektóre zastosowania bazy danych, arkusza kalkulacyjnego mogą być na
pograniczu.

4. Data: 2006-11-14 21:44:23

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Napiszcie konkretne przykłady.
Zadanie domowe?
Technologia informacyjna zajmuje się pozyskiwaniem, przetwarzaniem i
edycją informacji czyli wykorzystywanie narzędzi (komputerów, łączy,
programów
i czego tam jeszcze).
Informatyka zajmuje się tworzeniem tych narzędzi.

Pozdrawiam
SZ

5. Data: 2006-11-14 22:48:17

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, RobertK <r...@p...onet.pl>!

> Informatyka i TI to są dwie zupełnie inne rzeczy, Informatyka to
> programowanie, algorytmy, dużo matematyki. Słowem nauka dla nielicznych.

Mówiłem o przedmiocie "Informatyka" w szkole.

--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730
Czuję się zgwałcony... (C) Sosna 18.1.2003 po przeżyciach u fryzjera
W prezencie dla spamerów: http://polish-352045824063.spampoison.com/

6. Data: 2006-11-16 07:55:07

Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z wtorek, 14 listopada 2006 23:48
(autor Adam Wysocki
publikowane na pl.soc.edukacja,
wasz znak: <g...@n...chmurka.net>):

on też

--
Jego Ponurość Tristan

7. Data: 2006-11-16 14:47:42

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Tristan <n...@s...pl>!

> on też

Teoretycznie. W praktyce wiadomo jak to wygląda.

--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730
Chyba mam prawo jako pierwsza zatwierdzić twoją kobietę? (C) meganka
W prezencie dla spamerów: http://polish-849143576367.spampoison.com/

Pamietac,ale jak? -debata o nauczaniu pamieci polsko-niemieckiej
Do nauczycieli informatykow.
Giertych... co i nim sądzicie:P
Problem czy nowe rozwiązanie
komórki w szkole