Czyszczenie twarzy tradzikowej - ile to kosztuje ?

1. Data: 2001-05-25 07:59:54

Temat: Czyszczenie twarzy tradzikowej - ile to kosztuje ?
Od: m...@k...k.pl (KS) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zadzwoniłem do pewnego gab. kosmetycznego (we Wrocławiu)
z zapytaniem o cenę usługi 'czyszczenie twarzy trądzikowej'.
Odpowiedź padła, że standardowe to 80 zł,
(w ramach tego jakiś "laser")
a np. z francuską maseczką 110 zł.
Mam pytanie do zorientowanych: jaka to jest półka cenowa ?
PS
Jak rozpoznać jakość takiej usługi przed poddaniem się jej ?

2. Data: 2001-05-25 10:52:04

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS
> Jak rozpoznać jakość takiej usługi przed poddaniem się jej ?

Korzystam z takich usług. W Przemyślu kosztuje to 60zł. Nie wiem co to jet
laser. W wyborze kierowałam sie tym, że zakład kosmetyczny jest dośc duży,
kosmetyczka ma skończoną szkołę w tym kierunku. Ważne jest aby dowiedzieć się
czy kosmetyczka jest dokładna. Raz byłam u innej i zrobiła mi tylko maseczki,
bo stwierdziła, że nie mam kłopotów z cerą (pewnie ślepa). Moja rada to
obdzwonić wszystkie zakłady kosmetyczne i będziesz mieć średnią cenę. Na
francuską maseczkę bym się nie godziła. Pewnie to samo co w Polsce a 10 razy
drożej. Acha zabieg trwa około 2 godzin.Powodzenia

3. Data: 2001-05-25 10:56:49

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cena szarego mydła i trochę przyjemności przy szorowaniu szczotką.
Patrz trochę niżej na grupie

Pozdrawiam

Ituś

4. Data: 2001-05-25 12:01:30

Od: "PEPE" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widze nic nizej na ten temat - chyba jestem slepy

balsam
zmiany w rogowce - czy sa odwracalne?
zmiany w rogowce - czy sa odwracalne?
Poszukuję informacji