Czyszczenie zębów

1. Data: 2002-01-01 18:07:45

Temat: Czyszczenie zębów
Od: "Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosuje szczoteczkę elektryczną + pastę oraz nić dentystyczną. Wiadomo
jednak, że zbyt częste używanie tych produktów może przynieść odwrtony do
oczekiwanego skutek, ze względu na substancje chemiczne, które stosowane w
nadmiarze mogą osłabiać zęby. Zastanawiam się jak częste czyszczenie zębów i
czym jest optymalne. Czy ktoś może wypowiedzieć się na ten temat?

2. Data: 2002-01-01 22:42:48

Temat: Re: Czyszczenie zębów
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadmiarze mogą osłabiać zęby. Zastanawiam się jak częste czyszczenie zębów i
> czym jest optymalne. Czy ktoś może wypowiedzieć się na ten temat?

czyzbys wyznawal zasade "czeste mycie skraca zycie":-))
to co piszesz to jakas glupota, pasty do zebow nie zawieraja
subastancji ktore stosowane w nadmiarze szkodza zebom, jesli juz
to moze niewlasciwe stosowanie szczoteczki np szorowanie zebow
poziomo, uzywanie twardego wlosia. ty stosujesz elektryczna wiec
takia patologia ci nie grozi.
zeby nalezy myc w polaczeniu ze stosowaniem nitki min 2 razy w ciagu dnia,
rano i wieczor, najlepiej po kazdym posilku, czym- pastami do zebow
najlpiej z fluorem, ale jesli np ma sie zapalanie przyzebia to stosowane
pasty moga zawieraz inne substancje.
myj zeby bo to nie sredniowiecze:-))
iwona

3. Data: 2002-01-01 22:46:04

Od: "Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>to co piszesz to jakas glupota, pasty do zebow nie zawieraja
>subastancji ktore stosowane w nadmiarze szkodza zebom

Nie twierdze, że to prawda, ale słyszałem takie opinie. Podobno stosowanie
kilka razy dziennie pasty z fluorem i nitki z fluorem może doprowadzić do
odwrotnego efektu - nie wzmocnienia, a znacznego osłabienia zębów.
Oczywiście nie twierdze, że nie powinno się myć zębów, zastanawiam się tylko
jak często to robić - rano i wieczorem czy może po każdej przekąsce np.
zjedzeniu jabłka.

4. Data: 2002-01-02 22:42:46

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak często to robić - rano i wieczorem czy może po każdej przekąsce np.

nie ma odwrotenego efektu, juz napisalam ze jesli juz to bardziej
oslabi sie zab zlym szczotkowaniem, czyli czynnikiem mechanicznym
a nie chemicznym. w pastach nie ma subastancji ktore by oslabialy
zab, a wrecz odwrotnie, te ktore zawieraja fluor wzmacniaja go
co do nitki to juz w ogole nie wiem jak moze oslabic zab.
iwona

5. Data: 2002-01-04 00:19:13

Od: "ben" <s...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem od studentki medycyny ze trzeba zmieniac ma przemian rodzaje pasty
do zebow. Podobnierz bakterie w jamie ustnej uodporniaja sie na zwiazki w
pascie.
Zbyszek

6. Data: 2002-01-04 12:56:30

Od: "vV." <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pasty
> do zebow. Podobnierz bakterie w jamie ustnej uodporniaja sie na zwiazki w

Ale na jakie związki? Fluor???
vVojtek.

Afrodyzjaki. Czy uzywanie jest bezpieczne?
Zasepół Dowana - Mongolizm - Autyzm
stan zapalny
Wampiryzm Energetyczny
Plamy na dłoniach