Czyzby rewolucja?

1. Data: 2002-08-27 06:58:15

Temat: Czyzby rewolucja?
Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni w sieci kraza informacje o nowym rozwiazaniu dla ON, ktorzy
maja problemy z pisaniem. Dla zainteresowanych:
http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,988411.html . Moze to kolejna
zabawka, ale chyba mamy kolejny wynalazek klasy iBota.

pozdrawiam
RT

2. Data: 2002-08-27 07:52:26

Temat: Re: Czyzby rewolucja?
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Tatarczak" napisał(a):

> [...]
> http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,988411.html . Moze to kolejna
> zabawka, ale chyba mamy kolejny wynalazek klasy iBota.

Spróbuję się tym w domu pobać zwykłą myszką :)
Opiszę wrażenia :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2002-08-27 10:58:13

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> wrote in
<3...@p...pl>:

>Spróbuję się tym w domu pobać zwykłą myszką :)
>Opiszę wrażenia :)

Od wczoraj juz sie bawie i jestem zdziwiony jak taki prosty patent ulatwi
np.: dystrofikom pisanie. Trzeba tylko w opcjach(F5) zmienic maxbitrate bo
domyslnie jest za duzo jak na oswojenie sie z systemem. Nie ma niestety
jezyka polskiego, ale Dasher jest na licencji (chyba;) GPL i szybko .pl sie
pojawi. Mam nadzieje, ze ceny hardware-u spadna :))

pozdrawiam
Radek

Jakie są przyczyny nie poszukiwania pracy ON?
Warsztaty Terapii Zajęciowej
turnusy rechabilitacyjne, gdzie oferty
POMOZCIE BRACIOM NIEPELNOSPRAWNYM
Bankructwo ZUSu tuż tuż !