Czyżby upał?

1. Data: 2005-05-27 19:41:42

Temat: Czyżby upał?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Taka cisza na grupie? ;-(
Pozdrawiam frasobliwie Ja...cki

2. Data: 2005-05-27 20:38:06

Temat: Re: Czyżby upał?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Taka cisza na grupie? ;-(
>                    Pozdrawiam frasobliwie Ja...cki

A czym się chwalić,że wiesiołek zakwitł na różowo? Że kret mnie
ściga po całym ogrodzie i dołki pod nogi podstawia? Normalka.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-05-27 20:50:16

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   A czym się chwalić,że wiesiołek zakwitł na różowo? Że kret mnie
> ściga po całym ogrodzie i dołki pod nogi podstawia? Normalka.
> Pozdrawiam.Mirzan

Wiesiołka różowego chętnie obejrzę ale kreta mam swojego :))
Masz Eritrichium [nasiona od Ciebie]?, możesz napisać jaki to gatunek ?
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-05-28 12:16:38

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka napisał(a):

> Wiesiołka różowego chętnie obejrzę ale kreta mam swojego :))
> Masz Eritrichium [nasiona od Ciebie]?, możesz napisać jaki to gatunek ?
> Pozdrawiam, Krystyna

Kretów brak. Gabinet wyniesiony (będzie remont)i dopiero teraz
podłączyłam komputer. Upał niemożebny, a mnie dopadła grypa ciut dziwna,
bo jestem cała połamana i kicham. No ale o ogrodzie mogę zapomnieć.
michalina

5. Data: 2005-05-28 13:36:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d79nop$972$1@nemesis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> napisał(a):

> jestem cała połamana i kicham.

Hejka. Ja też jestem cały połamany, ale od roboty na nowej działce i
kicham dziś na nią, bo za gorąco. ;-)
Pojechaliśmy przed południem nad Liwiec połazić po lesie i łąkach.
Wszystko pięknie pachnie i las, i nieskoszone łąki. Skończyło się brodzeniem
w rzece dla ochłody. Woda jeszcze dość zimna. Gwidonek z powodu dającego mu
się we znaki upału (kilka dni temu skończył 10 lat) nawet odmówił tropienia
bażantów w komyszach.
Fajnie się oderwać czasami od działeczki. :-)
Pozdrawiam kontentacyjnie Ja...cki

6. Data: 2005-05-28 19:57:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesiołka różowego chętnie obejrzę ale kreta mam swojego :))
> Masz Eritrichium [nasiona od Ciebie]?, możesz napisać jaki to gatunek ?
> Pozdrawiam, Krystyna

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Zdjęcie różowego wiesiołka wśród piwonii.Kwitnie od wczoraj,
nie zamyka się na dzień.
Jedna z piwonii drzewiastych z nasion przez kilka lat nie kwitła.
Pąki były, ale nie tworzyły kwiatu.Obiecałem jej miejsce na
kompostowniku i zakwitła w tym roku.
Eritrichium Pectinatum.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-05-28 20:11:44

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
>    Zdjęcie różowego wiesiołka wśród piwonii.Kwitnie od wczoraj,
> nie zamyka się na dzień.

Ładny :))

>  Jedna z piwonii drzewiastych z nasion przez kilka lat nie kwitła.
> Pąki były, ale nie tworzyły kwiatu.Obiecałem jej miejsce na
> kompostowniku i zakwitła w tym roku.

U mnie też to działa, a na Twoje piwonie nie mogę się napatrzeć :)))

>  Eritrichium Pectinatum.

Dzięki.

> Pozdrawiam.Mirzan

Pozdrawiam, Krystyna

Oczko wodne, krotkie pytanie.
funkia, hosta kiedy dzielic ??
POMÓŻCIE. Gdzie mogę kupić piwonię drzewiastą.
wysiewanie, rozsadzanie tip.
Polnocne okno- jakie kwiaty?