Czyżby zrozumieli?

61. Data: 2019-02-17 21:15:35

Temat: Re: Czyżby zrozumieli?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-17 10:09, gazebo wrote:

> skurczybyki domieszki stosuja :]

do mieszka wdmuchują, gdy robią sztuczne oddychanie, metodą indiańską.

62. Data: 2019-02-17 23:42:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lutego 2019 21:14:33 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> znaczy astrowce, paszczki najszczerzej otwarte.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Astrowce

"Powrócisz do funfli powrócisz do zgredki
jak tylko zakwitną nagietki"
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nagietek_lekarski

Irlandia radzi sobie z klerem
Znów liderom nerwy puszczają!
[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions