Znów liderom nerwy puszczają!

1. Data: 2019-02-07 00:57:03

Temat: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

czy, tak mu kazali powiedzieć?

i co to się porobiło, że liberał piekłem straszy?

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/590730
,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

"Tusk perfekcyjnie uosobił powody, dla których uważam, że Wielka
Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."

// a ten Irlandczyk wygląda jak by nie dowierzał temu co właśnie usłyszał :)
https://s8.dziennik.pl/pliki/12113000/12113821-donal
d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

2. Data: 2019-02-08 01:15:41

Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
> Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."
>

> // a ten Irlandczyk wygląda jak by nie dowierzał temu co właśnie usłyszał :)

Hue hue. Tuska mania wielkości coraz śmieszniejsza (czyt. żałosna).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-02-08 08:19:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-08 o 01:15, XL pisze:

> Hue hue. Tuska mania wielkości coraz śmieszniejsza (czyt. żałosna).

Hue hue. To są dla ciebie zbyt trudne sprawy do zrozumienia.

https://oko.press/tusk-nie-moze-byc-mily-dla-dobra-u
nii-europejskiej-i-sil-proeuropejskich/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-02-08 20:41:45

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 00:57:41 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
> Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."
>

> // a ten Irlandczyk wygląda jak by nie dowierzał temu co właśnie usłyszał :)

Donek odwala czarną robotę. Ciekawe czy niechęć UK do PL
się zwiększy dzięki temu kurwiszonowi na niemieckim pasku.

Sprytne niemce, nie chcą krytykować UK niemiecką gębą, to wysługują
się niezbyt lotnym Donkiem.

5. Data: 2019-02-08 21:09:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 08:19, Kviat wrote:

> Hue hue. To są dla ciebie zbyt trudne sprawy do zrozumienia.
>
> https://oko.press/tusk-nie-moze-byc-mily-dla-dobra-u
nii-europejskiej-i-sil-proeuropejskich/

Mały zboczeńcu!
A losy ludzi cię nie interesują?

6. Data: 2019-02-08 21:17:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-08 o 21:09, Ilona pisze:

nii-europejskiej-i-sil-proeuropejskich/

> Mały zboczeńcu!

Jestem zboczeńcem, bo ponieważ?

> A losy ludzi cię nie interesują?

Interesują.
Ale w przeciwieństwie do ciebie uważam, że ludziom jest lepiej gdy nie
ma granic, niż gdy granice są i ludzie muszą płaszczyć się przed
urzędnikiem, żeby wydał paszport.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-02-08 21:22:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 21:17, Kviat wrote:

> [...]
> Ale w przeciwieństwie do ciebie uważam, że ludziom jest lepiej gdy nie
> ma granic, niż gdy granice są i ludzie muszą płaszczyć się przed

Zastanów się, skąd bierze sie dobrobyt?

// chyba, że w twoim rozumku, coś takiego nie występuje?

8. Data: 2019-02-08 23:20:42

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.02.19 um 21:17 schrieb Kviat:

> [...]
> Ale w przeciwieństwie do ciebie uważam, że ludziom jest lepiej gdy nie
> ma granic, niż gdy granice są i ludzie muszą płaszczyć się przed

Ciekawe czy krytycy beda dalej czepiac sie slow prawdy jak dojdzie do
niepokojow na polnocy Irlandii, wzrosnie bezrobocie, zabraknie lekarstw
i personelu w szpitalach? A politycy, szczegolnie inicjatorzy brexitu
nie zgina.

Np. Glowny architekt brexitu, Nigel Farage dobrze sobie zyje z wykladow,
pogadanek radiowych oraz diety deputowanego PE. Po referendum wystapil z
partii i angazowal sie tez politycznie w USA. Dzieki drugiej zonie
Niemce ma prawo do niemieckiego obywatelstwa (sa pogloski, ze juz je
ma), ktore posiadaja jego dzieci.

>In April 2018, Farage said that his two youngest children have both
British and German passports and that they speak "perfect German".<

https://en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Farage

--
saluto
Silvio Balconetti

9. Data: 2019-02-08 23:41:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

nii-europejskiej-i-sil-proeuropejskich/

> Zastanów się, skąd bierze sie dobrobyt?
>
> // chyba, że w twoim rozumku, coś takiego nie występuje?

Wg jego rozumku - z bycia na pasku Niemca.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2019-02-08 23:56:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 23:20, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> ma), ktore posiadaja jego dzieci.

> British and German passports and that they speak "perfect German".<

Ale, tu zupełnie o coś innego chodzi, niż sie niektórym wydaje.

Zauważ, że procesy pro_Brexitowe, które były w uspieniu przez 25 lat,
ruszyły natychmiast po podpisaniu CETA.

http://ec.europa.eu/trade/policy/in-focus/ceta/index
_pl.htm

// A Farrage, nową partie zakłada, na wszelki wypadek :)
https://www.theguardian.com/politics/2019/jan/20/nig
el-farage-to-lead-new-pro-brexit-party-if-eu-departu
re-delayed-ukip

[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions
[ Harold Hart, Christopher M. Hadad, Leslie E. Craine, David J. Hart ] Organic Chemistry: A Short Course 13th Edition Solutions
[ Lawrence Perko ] Differential Equations and Dynamical Systems 3rd Edition Solutions