DARY!!!

111. Data: 2004-02-12 20:17:36

Temat: Re: DARY!!!(długie)
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:c0g391$evq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> też podobbnie myslę - dla mnie miłe jest to że rośnie cos innego niż
> trawa przed domem - można oczy pocieszyć.

I o to "oczu cieszenie" w moim przypadku chodzi najbardziej. A
intensywniej cieszy moje oczy np. wielka kępa hosty jednej odmiany,
niż 30 maleńkich sadzonek, każda inna. A taka wielka kępa też jest
szybciej do podziału, bo rozrasta się lawinowo :)
I przychodzi taki moment, że nie ma wyjścia, trzeba dzielić i
rozdawać.

Pozdrawiam
Ewa
z perspektywą podziału wielkiej kępy irysów syberyjskich, "zwyklaków"
oczywiście.

112. Data: 2004-02-12 23:02:43

Temat: Re: Odp: DARY!!!
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
napisał w wiadomości news:m2ekt0drub.fsf@sapijaszko.net...
> [...]
rosną u mnie
całym

> Hmmm... A jakie to piwonie?

Też bym chciała wiedzieć:)

Pozdrawiam
Marta

113. Data: 2004-02-12 23:39:55

Temat: Re: DARY!!!
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałeś w szkole geografię ?
> Pozdrawia boletus
> "Gdzie Rzym, a gdzie Krym."

Mi też się wydaje, że od tej trasy to nie 13 a z 50 km
w prostej linii, ale ja mam rodzinę w Stęszewie i chętnie
zobaczę z bliska te bruczki jak będę w pobliżu.
(góra kamieni u mnie już czeka, jeno nie bardzo wiem
jak się za to zabrać, mimo porad Tadeusza)
pozdrawiam
Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

114. Data: 2004-02-12 23:56:53

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podzielam stanowisko Kasi przynajmniej w tym, że bylo to zdecydowanie za
> wcześnie.
> Pozdr. Jurek

O tak, zdecydowanie za wcześnie !
Zgłoś się za osiem, albo najlepiej
za osiemnaście lat.

Pozdrawia boletus

115. Data: 2004-02-13 00:54:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem za :-) tez bym miala blizej.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

A będą (DARY!!!) ?

Pozdrawia sceptycznie boletus

116. Data: 2004-02-13 01:08:44

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał

Co ty boletus tak dziś słabo?
Popuściłeś tylko 24 posty bez sensu i treści w ok.2 godziny 40minut?

Chesz u mnie stracić tytuł "Pustokrężnika roku"?
Popraw się proszę, bo nie widzę tu na grupie dla ciebie zastępcy...

Pozdrawiam
p...@r...pl

117. Data: 2004-02-13 09:43:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:

> No wlaśnie - jak proponować zwykłe roslinki, gdy słyszy się tyle łacińskich
> i nie tylko łacińskich magicznych nazw roślin o których w życiu jeszcze nie
> słyszałam??? Kogo moga zainteresować piwonie czy floksy białe, które rosną u
> mnie odkąd pamiętam i tylko zajmuję się ich pielęgnacją z całym zapałem???

Wyrażam zainteresowanie białymi floksami, białe peonie dostałam od
Rafała i mam nadzieję, że się przyjęły, chociaż w tym roku pewnie jeszcze
nie zakwitną. Na zwykłe roślinki też są chętni, tym bradziej, że nie
ma ich w sklepach i szkółkach.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

118. Data: 2004-02-13 09:48:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Przesadzaj bez obaw, moje przepikowane wiosną tak szybko podrosły, że jedna
> próbowała zakwitnąć późną jesienią.

Dzięki, z przyjemnością to zrobię. Kilka wyrosło w tak nieodpowiednim
miejscu, że perspektywa trzymania ich tam całe lato nie była zachwycająca :-)

119. Data: 2004-02-13 13:14:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chesz u mnie stracić tytuł "Pustokrężnika roku"?

> Popraw się proszę, bo nie widzę tu na grupie dla ciebie zastępcy...

Pozostali grupowicze zusammen do kupy:-)))

Pozdrawia serdecznie boletus

120. Data: 2004-02-13 14:19:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (góra kamieni u mnie już czeka, jeno nie bardzo wiem
> jak się za to zabrać, mimo porad Tadeusza)
> pozdrawiam
> Arkadiusz Prażmowski

Nie martw się, Tadzio kawał chłopa
- sam załaduje na przyczepę:-)

Pozdrawia i szerokiej drogi życzy boletus

rosliny w doniczka a zima
pietruszka naciowa
uprawa hydroponiczna?
Hudsonia