DEJA VU ............

1. Data: 2001-11-27 21:26:04

Temat: DEJA VU ............
Od: "<Andro>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 3 dni mam co jakis czas deja vu... nie wiem co sie dzieje bo nigdy tak
nie mialem..
a dziwnie sie z tym czuje.
moze ktos powiedziec co to ma znaczyc?

1. Data: 2001-11-27 22:10:53

Temat: Re: DEJA VU ............
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Andro> <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u10e4$r9t$...@n...tpi.pl...
> od 3 dni mam co jakis czas deja vu... nie wiem co sie dzieje bo nigdy tak
> nie mialem..
> a dziwnie sie z tym czuje.
> moze ktos powiedziec co to ma znaczyc?

tia...typowe zaklocenie Matrix...
uwazaj na Agentów!
p.

1. Data: 2001-11-27 22:31:43

Od: "AuTuN" <b...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

nie martw sie tez to mam ... pewnie blad w kodzie MATRIX :)

1. Data: 2001-11-27 23:03:14

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<Andro>" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> od 3 dni mam co jakis czas deja vu... nie wiem co sie dzieje bo nigdy tak
> nie mialem..
> a dziwnie sie z tym czuje.
> moze ktos powiedziec co to ma znaczyc?

Ja tez to mam...nie martw sie:-) Kolega to zauwazyl i okreslil mianem "dzien
swistaka" od filmu. Bo codziennie przychodzi rano i widzi mnie z kawa rano
przed monitorem....no coz...film to sie przynajmnie dobrze
skonczyl...................:-))......

1. Data: 2001-11-28 00:10:46

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Częste DAJA VU jest objawem prodromalnym psychozy schizofrenicznej

:) nie przejmuj się

docent

1. Data: 2001-11-28 09:23:39

Od: "paulbeer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:9u10e4$r9t$...@n...tpi.pl...
> od 3 dni mam co jakis czas deja vu... nie wiem co sie dzieje bo nigdy tak

czasami ma sie takie uczucie, ze to, co sie widzi teraz, widzialo sie juz
wczesniej. takie krociutkie odczucie.

kolega mi to tlumaczyl. podobno czasami jedno oko rejestruje obraz szybciej
niz drugie i do mozgu dochodza dwa sygnaly, jeden po drugim, wiec jak
dochodzi ten drugi sygnal (obraz) mikroskopijnie pozniej, to odnosimy
wrazenie, ze juz to widzielismy.

nie wiem czy to prawda, ale wydaje sie logiczne,

1. Data: 2001-11-28 13:00:11

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

paulbeer <p...@p...onet.pl> wrote:
> nie wiem czy to prawda, ale wydaje sie logiczne,
To spytaj się kolegi jak to wytłumaczyć:

Wracam z polibudy, laborki z fizyki (zeszły rok), jechałem autobusem;
dojeżdzając do wiaduktu spoglądam na zegarek jest 19:00.
Ułamek sekundy po tym spoglądam na zegarek raz jeszcze (zjeżdzając z
wiaduktu) -> jest 19:15!

Jak to wytłumaczyć..? Zegarek to proste urządzenie nie sądzę, że się
pomyliłem a spoglądając drugi raz na niedo doznałe jakiegoś przebdzenia, tak
jakby się czas na chwilę zatrzymał... albo mój zegar biologiczny
zreborował... ;-)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-11-28 13:00:12

Od: "<Andro>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha :)
dziekuje serdecznie za wytlumaczenie :)))

1. Data: 2001-11-28 13:23:29

Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Nov 2001 13:00:11 GMT
dEiMoS <d...@c...pl> wrote:

> [...]
> pomyliłem a spoglądając drugi raz na niedo doznałe jakiegoś przebdzenia, tak
> jakby się czas na chwilę zatrzymał... albo mój zegar biologiczny

Eeeeeeeee to oczywiste... UFO ;) albo NOL jak ktos woli. ;)))

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2001-11-28 13:38:07

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dEiMoS <d...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u2n4r$i46$...@n...tpi.pl...

> [...]
tak
> jakby się czas na chwilę zatrzymał... albo mój zegar biologiczny

mam cos podobnego, tzn czesto gdy spogladam na zegarek sekundnik stoi, i
dopiero po dluzszej chwili rusza do przodu, juz w normalnym rytmie
(sprawdzone na roznych zegarach w roznych miejscach). delay (tak "na oko, bo
przeciez czas stoi ;) wynosi ca 2 - 3 sekundy

schari

> --
> # Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
> ## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##