DIALOG W DOMU...

1. Data: 2006-10-09 15:19:02

Temat: Re: DIALOG W DOMU...
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:egdmu3$snc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Grechuta i pańska skórka.
>
> Biedny Grechuta. Umarł. Popatrz, był tylko rok czy półtora starszy ode
> mnie. To i mnie niedługo. Chyba chorował. Pewnie, za duże powodzenie miał
> u kobiet. SSały mu z krzyża i ssały i co mu zostało - miękki fredzelek.
> He..he, to tak jak u mnie! Boża skórka... E tam, to nie boża skórka, tylko
> pańska skórka.
>
> Przepis na pańską skórkę - dobre dla nacji - niech wiedzą, co stracili i
> nawet hurys nie będą mieli...
> http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=2976

tą wypowiedzią to już przegiąłeś, nie będę używał wobec Ciebie słów które
każdy wypowiada w chwili złości, zakładam na Ciebie ponownie filtr
wiadomości,... nie musisz odpowiadać bo już tego nie przeczytam

Jędrek

2. Data: 2006-10-09 15:28:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:

> tą wypowiedzią to już przegiąłeś, nie będę używał wobec Ciebie słów
> które każdy wypowiada w chwili złości, zakładam na Ciebie ponownie filtr
> wiadomości,... nie musisz odpowiadać bo już tego nie przeczytam

Pzeczytasz :). Inni wyciągną Ci go z killfile'a, tak jak Ty właśnie to
zrobiłeś.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-10-09 15:32:48

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:egdpq2$c3f$1@inews.gazeta.pl...

> Pzeczytasz :). Inni wyciągną Ci go z killfile'a, tak jak Ty właśnie to
> zrobiłeś.
>
> Pozdrawiam
> Bea

ale już nie wszystko :)))))))

4. Data: 2006-10-09 16:30:00

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ale już nie wszystko :)))))))

wszystko. wiekszosc nie umie ciac postow.. niestety.
swoja droga Panslavista ma 60 lat. co mu pozostalo wiecej niz zrzedzenie i
opluwanie wszystkiego co reprezentuja jakas wartosc.

5. Data: 2006-10-09 16:36:34

Temat: DIALOG W DOMU...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grechuta i pańska skórka.

6. Data: 2006-10-09 16:44:12

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> He..he, należycie do ludzi, którzy robią smętne miny na pogrzebach...
> Mimo, tego, że umierający doznał ulgi i wyzwolenia...
>Panslav dałbys spokój człowiek umarł, nie kazdemu jest do smiechu.
Zakończmy ta dyskusje !

7. Data: 2006-10-09 17:15:24

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> wszystko. wiekszosc nie umie ciac postow.. niestety.
> swoja droga Panslavista ma 60 lat. co mu pozostalo wiecej niz zrzedzenie i
> opluwanie wszystkiego co reprezentuja jakas wartosc.
Tak, i wczoraj doszedlem do wniosku, ze ludzie po 50 powinni byc
przeznaczeni do eutanazji /ja tez, bo mam 51 albo 52/ . jakie bylyby z tego
korzysci? Emerytury nie bylyby wyplacane, skladki emerytalne ZUS ? nie
bylyby potrzebne. Mniejsze koszty pracy. A panstwo rosloby w sile i ludzie
zyli dostatniej.
Pozdr
maf

8. Data: 2006-10-09 17:27:15

Od: rAzor <o...@p...kocborowo.eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej napisał:

> tą wypowiedzią to już przegiąłeś, ....

Potwierdzam.
Tym razem powiem Jurkowi wprost - Jurek jesteś idiotą.
--
rAzor
------------

9. Data: 2006-10-09 18:15:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-10-09 18:31:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
> swoja droga Panslavista ma 60 lat. co mu pozostalo wiecej niz zrzedzenie i
> opluwanie wszystkiego co reprezentuja jakas wartosc.

Jeszcze mogę!!! Bez Viagry!!!

So Slavisty
podwyżka w Tak Tak
przepis na naleśniki z kapusta i grzybami
Problem ze znalezieniem przepisu na MUFINKI
JESZCZE 11