DIANE-35 - pytanie

1. Data: 2003-01-10 07:48:14

Temat: DIANE-35 - pytanie
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiem, ze ten preparat jest lekiem, ktory pomaga w leczeniu tradziku. I
jednoczesnie dziala antykoncepcyjnie.
Ale czy jest to nowoczesna w miare pigulka? Czy nie wplywa ujemnie na
watrobe?

Czy lepiej wybrac inny srodek antykoncepcyjny?
Moze dziwnie zabrzmi to "wybrac", ale moj lekarz przepisuje to, co ja
sugeruje i chce :( Do tej pory zazywam Logest, bo taki nowoczesny, ale
niestety zrobil sie strasznie drogi.

2. Data: 2003-01-10 11:28:29

Temat: Re: DIANE-35 - pytanie
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moze dziwnie zabrzmi to "wybrac", ale moj lekarz przepisuje to, co ja
> sugeruje i chce :( Do tej pory zazywam Logest, bo taki nowoczesny, ale

znacznie tanszy jest Rigevidon
oczywiscie jesli brac pod uwage ceny...
zastanow sie w wolnej chwili czemu taki np. Mercedes Smart jest drozszy od
Matiza... mimo ze podobna wielkosc...
--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2003-01-10 11:47:41

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oczywiscie jesli brac pod uwage ceny...
> zastanow sie w wolnej chwili czemu taki np. Mercedes Smart jest drozszy od

Diane -35 jest odplatne - 30% a Logest 100%. gdyby Min. Zdrowia sie nie
dorzucal do Diane 35 - to cena bylaby taka sama.
A, ja laik w dziedzinie medycyny, nie potrafie stwierdzic czy lepszy dla
organizmu jest Logest od Diane-35.

4. Data: 2003-01-10 12:23:03

Temat: Odp: DIANE-35 - pytanie
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vei <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avltvf$gan$...@n...tpi.pl...
> Ale czy jest to nowoczesna w miare pigulka? Czy nie wplywa ujemnie na
> watrobe?
Jak każda pigułka, może źle wpływać na wątrobę

> Czy lepiej wybrac inny srodek antykoncepcyjny?
> Moze dziwnie zabrzmi to "wybrac", ale moj lekarz przepisuje to, co ja
> sugeruje i chce

Z jednej strony fajnie masz, ale z drugiej...chyba wolę lekarza, co sam coś
zaproponuje :-)

> Do tej pory zazywam Logest, bo taki nowoczesny, ale
> niestety zrobil sie strasznie drogi.

Wiem, że microgynon był tańszy, ale nie wiem czy coś się nie zmieniło. Moja
koleżanka kupowała przez jakiś czas. A Diane podobno nie można za długo
stosować.
Kasia :-)

5. Data: 2003-01-10 12:33:44

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dorzucal do Diane 35 - to cena bylaby taka sama.
> A, ja laik w dziedzinie medycyny, nie potrafie stwierdzic czy lepszy dla

kwestia wreczenia odpowiednich "korzysci majatkowych" i odpowiedniego
zarejestrowania preparatu na liscie refundacyjnej...
a jesli nie umiesz stwierdzic co jest dla Ciebie lepsze... i Twoj lekarz tez
tego nie potrafi zrobi to wyjscie jest proste... zmien lekarza...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2003-01-10 21:59:05

Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli jeszcze nikt nie wie, to na zachodzie wycofuje się już Diane, gdyż
jest to bomba hormonalna i powoduje trwałe (negatywne) zmiany w organizmie.
W Polsce również jest wielu lekarzy, którzy nie chcą przepisywać Diane,
nawet, na własne ryzyko pacjentek. Lepiej wybrać coś o mniejszej dawce
hormonów.

pozdro
Anka

7. Data: 2003-01-10 22:37:00

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest to bomba hormonalna.
Lepiej wybrać coś o mniejszej dawce
> hormonów.

a czego tam tak dużo ???
Wg mnie tyle samo co wielu innych preparatach.
pozdr tolo

8. Data: 2003-01-11 01:52:46

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jan 2003 23:37:00 +0100, "tolo" <t...@b...wroc.pl>
wrote:

>Lepiej wybraae co? o mniejszej dawce
>
>a czego tam tak du?o ???
>Wg mnie tyle samo co wielu innych preparatach.
>pozdr tolo

Nie wdajac sie w szczegoly, w wielu krajach wycofano DIANE 35 jako
srodek antykoncepcyjny. W wireksosci przypadkow zrobil to sam
wytworca, nie chcac borykac sie z procesami o odszkodowanie.

W Polsce moze to jeszcze zostalo, ale w Polsce nie ma procesow.

Pozdrawiam

dradam

9. Data: 2003-01-11 08:50:12

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wycofano ze sprzedazy czy jako srodek antykoncepcyjny ? To sa dwie rózne
rzeczy. W wielu krajach jest zarejestrowany jako srodek antyandrogenny, w
innych jako antykoncepcyjny a w jeszcze innych ma oba wskazania.
Problem z Diane polega na czym innym. Jest oskarzane o wywolywanie hepatomy.
I na tym polega cale zamieszanie z Diane
pozdr tolo

10. Data: 2003-01-11 10:08:29

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tolo wrote:

> Problem z Diane polega na czym innym. Jest oskarzane o wywolywanie hepatomy.
> I na tym polega cale zamieszanie z Diane

Dotyczy to Bezspornie modelu zwierzecego (szczury). Co do ludzi to
ryzyko hepatoma przy stosowaniu cyproteronu okreslone zostalo na b.
niskie o ile w ogole takie faktycznie istnieje
Vlad

Bezdech
Niewydolnosc serca??
wolne rodniki w ziarnieniu ran