oczy

1. Data: 2003-01-10 08:27:00

Temat: oczy
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czym są takie male krostki rosnące na tej części powiek, które się stykają
przy zamykaniu? Taka krostka jest przezroczysto-żółta i można ją zdrapać,
wówczas wycieka z niej troszkę płynu tej smej barwy.
Czy to coś powżnego, czy można zignorować?
Ewa

2. Data: 2003-01-10 12:13:11

Temat: Re: oczy
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wówczas wycieka z niej troszkę płynu tej smej barwy.
> Czy to coś powżnego, czy można zignorować?

To prawdopodobnie rodzaj zapalenia spojowek, radze nie ignorowac, bo
przejdzie w stan przewlekly.

3. Data: 2003-01-10 12:21:23

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wówczas wycieka z niej troszkę płynu tej smej barwy.
> Czy to coś powżnego, czy można zignorować?

nie zdrapuj, tulko idz do okulisty. Albo stan zapalny brzegow powiek, albo
niedroznosc lub infekcja drog gruczolowych.
Tak czy siak nalezy podac antybiotyk miejscowo
Zdrapujac robisz sobie mala ranke ( czesto niewidoczna ), podobnie jak przy
strupach, i do otwartej ranki nanosisz ponownie infekcje - KOLO ZAMKNIETE.
Jak to zbyt dlugo pozostawisz bez leczenia mozesz liczyc pozniej na
conajmniej paromiesieczne stosowanie lekow

casus

4. Data: 2003-01-10 14:00:09

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję wam obydwojgu za odpowiedz
mam to raz na 2 tygodnie czy powinnam więc pojśc do okulisty? boje się, że
mnie wywali, że przychodze z bzdurą:(
Ewa

5. Data: 2003-01-10 14:48:06

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuję wam obydwojgu za odpowiedz
> mam to raz na 2 tygodnie czy powinnam więc pojśc do okulisty? boje się, że
> mnie wywali, że przychodze z bzdurą:(
> Ewa

Nie wywali
casus

6. Data: 2003-01-10 16:59:40

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@r...pl> napisał :

> Nie wywali
> casus

No wlasnie! A jak nie to ty mu walnij ;))))) I idz do innego ;)))))))
Pozdawiam

DIANE-35 - pytanie
Bezdech
Niewydolnosc serca??