DIETA OPTYMALNA

1. Data: 2008-12-10 21:19:36

Temat: DIETA OPTYMALNA
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jej zdrowotne działanie zakłada żeby jeść to co ci dolega. Np. masz
problem z sercem, to jesz gulasz z wieprzowych serc. I musi być
koniecznie wieprzowe, bo przyjazne człowiekowi.

Tylko że ja mam problem z penisem i co mam teraz zrobić?

2. Data: 2008-12-10 21:46:07

Temat: Re: DIETA OPTYMALNA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Dec 2008 22:19:36 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> koniecznie wieprzowe, bo przyjazne człowiekowi.
>
> Tylko że ja mam problem z penisem i co mam teraz zrobić?

Nie martw się, nie tylko ty, wszystkie podszywki mają ten problem - dlatego
zamiast...., muszą się wyżywać "inaczej" :->

3. Data: 2008-12-10 22:35:56

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSCÓKI !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie martw się, nie tylko ty, wszystkie podszywki mają ten problem - dlatego
> zamiast...., muszą się wyżywać "inaczej" :->

jak cie ostatnio ryłem pot ogon to inaczej spiewałas

DIETA OPTYMALNA
KASZANKA
BIEDNE DZIECKO (DZIECI)...
KNEDLE INACZEJ...