DO ?

1. Data: 2005-01-31 20:34:35

Temat: DO ?
Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyscie oswiecic mnie i powiedziec co oznacza tajemniczy skrot DO?

sorry za lamerskie pytanie, ale naprawde nie wiem

Pozdrawiam - Alicja

2. Data: 2005-01-31 20:47:21

Temat: Re: DO ?
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@W...pl> a écrit dans le message de news:
vDwLd.24022$2...@n...chello.at...
> Czy moglibyscie oswiecic mnie i powiedziec co oznacza tajemniczy skrot DO?
>
> sorry za lamerskie pytanie, ale naprawde nie wiem
>
> Pozdrawiam - Alicja

jestesmy na grupîe o dietach to tutaj oznacza to Diete Optymalna, stworzona
przez dr.J Kwasniewskiego

Jurek

3. Data: 2005-01-31 20:53:13

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestesmy na grupîe o dietach

to akurat wiedziałam ;)

>o tutaj oznacza to Diete Optymalna,

aha, dzieki :)

> stworzona przez dr.J Kwasniewskiego

czy to jest ta dieta, w której zamiast herbaty pije sie szklanke oleju ;)
??

4. Data: 2005-01-31 21:48:57

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyby głupota miała skrzydła to niektórzy ludzie fruwali by jak ptaki,
> oczywiście ci po herbacie. Bo ci po oleju to siedzieliby na
kiblu...........
> Wysokich lotów, moja droga Alicjo

A ja Ci gratuluje poczucia humoru, nie badz taka nadeta, usmiechnij sie
czasem :)

5. Data: 2005-01-31 21:49:26

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdrówka, grazyna
www.arkadia-klinika.pl

6. Data: 2005-01-31 21:49:39

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokich lotów, moja droga Alicjo

A i zapomnialam jeszcze dodac - nie jestem Twoja :)

7. Data: 2005-02-01 06:59:41

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> vDwLd.24022$2...@n...chello.at...
DO?

> jestesmy na grupîe o dietach to tutaj oznacza to Diete Optymalna,

czyzby kawsniewski po swojej diecie stał sie kobietą ??jeśli nie to dlaczego
po skrócie dr piszesz kropke?? dr z kropka to jest skrót ,który oznacza
doktora a jest to tytuł zarezerwowany dla kobiet wg najnowszych trendow lub
dopełniacz l.poj. r.m. np..jesli nie wiesz jak pisać to pisz ,ze jest to
dieta stworzona przez lekarza j kwasniewskiego.jeśłi chcesz byc blizej
prawdy to dopisz małą czcionka ,ze jest to dieta uznana przez autorytety
medyczne za diete wybitnie szkodliwą.
i podaj jeszcz kilka linków zarówno za jak i przeciw.nie zaszkodzi równiez
zaprosić koleżankę na specjalne forum dyskusyjne gdzie optymalni sami
zmagają się z rzeczywistością bez czarnychjanków.

8. Data: 2005-02-01 07:29:39

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dieta stworzona przez lekarza j kwasniewskiego.jeśłi chcesz byc blizej
> prawdy to dopisz małą czcionka ,ze jest to dieta uznana przez autorytety

Czepiano sie w dyskusjach róznych rzeczy, ale kropki?????????????? Chyba
przeszedłeś samego siebie :))
grazyna

9. Data: 2005-02-01 07:30:43

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A i zapomnialam jeszcze dodac - nie jestem Twoja :)

:) fakt
pozdrawiam
Grazyna

10. Data: 2005-02-01 07:59:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gapa" <g...@U...pl> napisał w wiadomości

> dlaczego
> lub
>
> Czepiano sie w dyskusjach róznych rzeczy, ale kropki?????????????? Chyba
> przeszedłeś samego siebie :))

to chyba chodzi o wyrazanie swoich mysli w sposób zrozumiał .nie kazdy ma
dwa fakultety

[pyt] Jednodniowa glodowka
MM- sniadania
Dieta South Beach