Dieta South Beach

1. Data: 2005-01-30 17:35:20

Temat: Dieta South Beach
Od: "AnRa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam jestem tu pierwszy raz :) interesuje mnie Dieta South Beach gdzie moge
ja znaleść??

--
Pozdrawiam AniaG

2. Data: 2005-01-31 21:01:24

Temat: Re: Dieta South Beach
Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam jestem tu pierwszy raz :) interesuje mnie Dieta South Beach gdzie
moge
> ja znaleść??

To znaczy - ogólnie to nie jest taka dieta, ze przez dwa tygodnie jesz tylko
cos tam, a pozniej wszystko wraca do normy - jesz slodycze opychasz sie i
sie dziwisz dlaczego ta dieta nie dziala, albo np jestes na diecie i przez
iles tam dni chodzisz glodna.

To jest powiedziałabym sposób na zmianę swoich przyzwyczajeń, nie można jeść
chleba, ryżu, makaronu, ziemniaków, buraków i takie tam, jest podzielona na
dwie fazy, a wlasciwie na trzy.

Jakby sie to nie nazywalo, po prostu trzeba zmienic swoje przyzwyczajenia
jedzeniowe, wyrzucic kilka rzeczy z codziennego jadlospisu i sie schudnie -
bezstresowo i bez oszukiwania.

Polecam ksiazke dieta south beach - przewodnik, ta pierwsza czesc tez mozna
przeczytac, ale wieje nuda, mozna bylo napisac o 2/3 mniej i na to samo by
wyszlo. A w tym przewodniku jest napisane jakie jedzonko - jest korzystne,
jakie trzeba ograniczyc, a jakie w ogole wykluczyc.

3. Data: 2005-01-31 23:44:34

Od: "Kalina" <kika90 @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnRa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam jestem tu pierwszy raz :) interesuje mnie Dieta South Beach gdzie
moge
> ja znaleść??

proponuję:

http://mwe.myftp.org/mambo/